Tuesday, July 5, 2011

Rojak buah....





ini salah satu alasan kenapa kami duduk lama di satu majlis kawin yg di hadiri... sambil sembang sambil makan rojak buah yg enak.. rasa macam nak tambah lagi tapi sogan den hehe... ini satu idea kalau nak buat majlis dan nak tetamu duduk lama sikit hehe...


21 comments:

~ yus ~ said...

Rojak buah ya abah zino...

sedap tu...patutlah tak boleh bangun2 dari tempat duduk ya..hehe

Acik Erna said...

rojak buah?? dah la poso hari..pepagi nampak rojak buah.
ius sabar..sabar..

Angah said...

lecur air liur tengok rojak ni pagi-pagi...nampak sedap..

cikceriacorner said...

sedapnye uncle..nak jugak..bleh x...heheh

pB said...

kalau ada tempat lepak , boleh ler dok lama lama

Dee said...

sedapnya rojak buahkan..duduk lama2 kalo tetamu lain ada tempat takpe uncle..kalo takde rasa nak perambat je..hahaha..

sahromnasrudin said...

kalau ada cendol, lagi lengkap juadahnya heheheeee

ciK LyndaWawa igUana said...

sedap.....

zino said...

yus
selagi tak habis tak boleh bangun hehe

zino said...

erna
poso ko elok la tu kira macam cabaran yo lah..

zino said...

cikceria..
jom.. tapi kena beli lah kat kenduri dah habis hehe

zino said...

angah
sebenarnya memang sedap hehe

zino said...

pB
betul tu kena ada sudut lepak2 sambil makan rojak hehe

zino said...

Dee
suruh dia org makan kat bawah pokok hehe

zino said...

wawa
memang sedap..

silversarina said...

Salam, rojak buah memangnya sedap .. ooo ini sebabnya duduk lama hari tu ekk :)

Zareda Norman said...

idea yg bagus...:)

zino said...

Rina...
itu rahsia sebenar nya nak duduk lama datang lewat sikit jangan datang peak hour ramai orang kena halau nanti duduk lama2 hehe

zino said...

zar..
ada alasan nak sembang lama hehe

zino said...

shahrom..
sebenarnya ada cendol bagai..

Mama AA's said...

klu tetamu sgt2 ramai rasanya tuan rumah pun xnak kite duk lama2 bah... hehehe.