Monday, July 5, 2010

bermula nya perjalanan yg panjang..

Semalam Hafizah mendaftar di INTEC shah Alam, inilah kali pertama kami sampai ke tempat tu, sedangkan ke seksyen 18 tu memang selalu sampai.. semasa kami sampai telah punramai ibu bapa dan calon pelajar sampai.. namun keadaan agak tenang dan ceria.. banyak tempat duduk di sediakan utk ibu bapa menunggu sementara anak masuk mendaftar.. pendaftaran pun cepat dan ringkas.. tak ada macam zaman along dulu.. nak mendaftar mengambil masa yg lama, masa tu lah mereka nak periksa semua dokumen, buat pembayaran dan sebagainya..

selepas mendaftar hafizah di arah terus ke asrama, kolej tempat dia menginap sepanjang tempuh di sini.. juga cepat dan ringkas.. bila kami masuk tiga rakan pelajar lain telah pun sampai.. apatmen dua bilik, sebilik dua orang.. dia berkongsi dengan seorang pelajar dari JB, anak sulong seorang pegawai tentera. bilik tak le berapa besar tapi cukup la utk seorang pelajar..

maka akan bermula atu perjalanan yang panjang untuk hafizah.. semuga dia berjaya menempuh segala rintangan.. semuga dia terus berusaha mengejar cita cita.. kami akan selalu memberi sokongan dan dorongan.. kami doakan kejayaan kamu dan rakan rakan.. selamat belajar anakku..

11 comments:

pB said...

salam ...


nanti pB tolong tengok - tengok kan .....


dekat jer tu dengan tempat kerja pB.

MOKCIK AZWA said...

Bukan mudah untuk melepaskan anak dara sorang ni kan...teringat zaman mokcik masuk UM dulu..kata arwah bapa, mama slalu menangis malam2 teringatkan mokcik huhuhu

masa tu tambang kapal mahal giler, henpon takde..

sekarang ni, zaman dah berubah, nampak jauh tapi didekatkan oleh internet, henpon.

good luck Fizah.

~ yus ~ said...

Selamat Berjaya untuk Fizah.

aNIe said...

Dah pernah beberapa kali ke sana dulu masa Aiman anak sya di sana...

Kalau ke pejabat PB pun lalu sana juga...hehehe...

Selamat berjaya untuk Fizah...

Mak Su said...

slamt berjaya buat hafizah

Dee said...

dekat je tu uncle..bila2 hafizah leh jerit panggil uncle..hehehe..

DrSam said...

kita doakan semoga perjalanan Hafizah dipermudahkan.

Masy said...

mekasih ye abah sbb sms n bgtau ade kat situ :) maaflah smlm bkejar2 nk ke kenduri kawen tu yg kejap balas kejap x balas hehehee

anak buah sy pon penah study kat situ. gud luck utk fiza...

ciK LyndaWawa igUana said...

selamat berjuang wahai hafizah...

kak Erna said...

Tahniah buat kakak..perjuangan baru bermula...rasa sayu pulak..tu belum pi jauh tu..

zino said...

pB
dekat ke.. bagus la tu boleh jadi spy hehe

azwa
teknologi mendekatkan kita..

yus
tq

anie
oo ye ke..

mak su
tq

Dee
boleh dengar ya hehe

Drsam
amin,

Masy
patut tenggelam timbul. hehe


wawa
tq

erna
sama sama lah kita doakan utk kejayaan dia..