Saturday, July 31, 2010

alam sekitar..












sementara idea belum mari, kita tengok gambar dulu ya..
zino suka pemandangan yg melibatkan tiga unsur air ,
pokok dan awan...what about You ?

12 comments:

aNIe said...

Zino...kat mana ni...cantik sungguh pemandangannya...

Suka tengok tepi pantai...hutan...dan matahari ...air terjun...anak sungai ... dan matahari terbit & terbenam...

Zareda Norman said...

tasik titiwangsa dah cantik sekarang ek... macam tasik putrajaya

kak Erna said...

peamandanan waktu senja..cantik..lagi satu..bunga2 yang berkembang..walau pun kat rumah ni..tak de satu pasu pun bunga he he

zino said...

anie..
tasik Titiwangsa tu hehe

zar
betul tu..

erna
taman org pertanian tak berbunga tu yg heran sikit hehe

CikguZue said...

semua cantik dan indah. bunga, laut, air, pohon, bulan...dll...lebih2 lagi yg jauh dr kesibukan dunia dan manusia.

'semua keindahan alam semulajadi itu akan menjadi lebih indah bila turut dilihat dgn mata hati dan iman'.

Tie said...

Cantik !

Kita pun suka tengok.

zino said...

cikguzue
betul..

tie
tq...

MOKCIK AZWA said...

tenang jer mata memandang kann..

err..gambar header tu ada seorang anak bujang takde dalam gambar, betoi tak?

ciK LyndaWawa igUana said...

saya suka gambo jambatan itu..=)

Neeza Shahril said...

samalah kita! neeza pun suka tengok air, pokok dan awan..
dan kalau boleh dalam air tu ada ikan.. laaaaggiiii neeza suka :D

cantik2 gambar2 ni.. menenangkan! SUbhanallah!

Kengkawan said...

saya suka tepi laut, ada pantai, ada air, ada jeti ada seafood (perghhh camna ble pegi bab makan lak ni?)

zino said...

azwa..
alang tukang petik kamera tu hehe


wawa
boleh le pegi date atas jambatan tu hehe

neeza..
kita serupa hehe

andak
itu kena pegi klang hehe