Sunday, December 18, 2011

Hari lahir yg ke ?

Salam semua ,

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua rakan dan taulan jauh dan dekat termasuk sedara mara.. yg telah menulis dan mendoakan serta ucapan selamat hari lahir kepada zino

Kebetulan semalam dan hari ni zino berada di Johor Bahru maka sambutan pun di JB juga la (macam la sambut sangat) hehe.. masa daftar nama di kaunter hotel tu mereka berbisik sesama sendiri bila tengok IC zino dan spontan mereka ramai2 (3 org je) mengucapkan selamat hari lahir kat zino hehe ( bangga sekejap) lepas tu sorang bertanya , "tak buat makan2 ke? Boleh kami datang?" dan secara spontan zino balas, "hantar le kek, boleh makan kek"

Kira2 1/2 jam lepas kami naik tiba2 pintu di ketuk orang , bila zino buka terkejut di buat nya bila seorang tersenyum sambil membawa kek dan piring siap dah terpacak dua lilin atas kek tu (nasib baik dua je kalau ikut umor mau lunyai kek tu hehe)

Sekali lagi rasa bangga dan sangat dihargai , terima kasih Aimman dan pihak pengurusan hotel Thistle , yg telah membuat kejutan ..betul2 zino tak sangka.. gurauan jadi kenyataan..

Sebelah malam kawan kami, Aimman ( nama timang2an tu dan glamur di kalangan kami hehe ) datang bersama keluarga dan mengajak kami makan di sebuah restoren di hotel ni juga (gambar2 tak dapat di terbitkan lagi sebab cable usb tak bawa, nanti ada yg kata alasan la tu ) hehe sekali lagi berlaku kejutan bila lagu happy birthday di nyanyikan dalam bahasa Filipina , merdu pulak bunyi nya ... penyanyi tu ingat adik punya birthday hehe

Ini lah satu hari yg memberi kenangan istimewa kepada zino dan keluarga . Terima kasih yg tak terhingga kepada pihak pengurusan hotel THISTLE dan semua pegawai dan kakitangan nya teristimewa kepada Aimman dan keluarga ...

Sekian lapuran dari JOHOR BAHRU

ini lah kek yg pihak hotel bagi..

20 comments:

Acik Erna said...

memng tak boleh dilupokan sepanjang hayt tu..cuma tak cukup korum anak cucu ado yang tak do..kalau tidak mesti kessronokan bergando..

azieazah said...

Jauhnya sambut besday, tak dapat nak tumpang tiup lilin. cedih tau!

hehehehe

Moga sejahtera selalu.

Pak Ngah: said...

:: selamat meraikan hari keputeraan... tahniah... sama tarikh dengan anak teruna ketiga saya...

ashrafi said...

Assalamualaikum.

Abah, saya geram kek itu. Hehehe

Dalila Hamid said...

hepy besday

Zareda Norman said...

Sungguh bermakna sambuatan hari lahir tahun ni ek...bila nak tiup lilin kat kl pulak?

MulutPayau said...

selamat hari lahir....semoga pnjng umur dan sntiasa dimurahkan rezeki...

~ez~ said...

happy birthday uncle! semoga yang semua terbaik tuk uncle sekeluarga..sentiasa sihat dan bahagia..ameenn..

kek tu cam sedaaapp jek. hihi

Kengkawan said...

slmt hari lahir pakngah..
hadiahnya macam tahun lepas jugak..\
kasih sayang yang tak bertepi.. hehehhe

CT NoArIzAh ArIs said...

Selamt hari lahir en zino.... sodap kek tu bertuah empunya badan sampai ke JB org celebratekan..:)

zino said...

ERNA
nak cukup korum kena sambut kat KL hehe

zino said...

Azieazah..
kalau sponser kek saya buat lagi sekali hehe

zino said...

Pakngah
terima kasih.. boleh sambut sekali tu hehe

zino said...

Ashrafi..
nak kena abah pos kan hehe

zino said...

DALILA
terima kasih..

zino said...

zar
tunggu sponser lain pulak hehe

zino said...

MP
tq..

zino said...

ez
terima kasih .. kek tu memang sedap sebab free hehe

zino said...

Andak..
terima kasih banyak itu yg pakngah nanti kan hehe

zino said...

CT..
tak sia sia jalan ke JB tu hehe