Thursday, December 22, 2011

Taman Jepun...katanya...

Salam semua,

melancong di Bukit tinggi tidak lengkap kalau anda tidak berkunjung.. ke Taman Jepun.. nama pu pun dah menggamit kita utk menjengok nya... ada banyak lagi tempat yg boleh di lawat.. tapi zino pilih utk melawat ke sini..

terletak nun tinggi di puncak bukit... anda perlu mendaki sebelum sampai ke Taman.. kereta hanya boleh sampai di kaki puncak tu.. tapi jangan la risau tak le tinggi sangat.. tapi hongeh juga la... hehe.. bila sampai kat atas ti tak sah la kalau tak mengenakan pakaian tradisional Jepun tu.. KIMONO utk orang perempuan dan baju SAMURAI utk lelaki.. bukan la free kena lah bayar sikit hehe..

mem dengan adik menggayakan baju masing2...

aksi di luar rumah.. hehe

adik yg memula malu2 nak mengenakan pakian tu..

mem dengan kakak pulak..

peace dari kakak..

Taman Jepun juga di lengkapkan dengan unsur air dan batu...

cuma sayang.. di mana air nya???

identiti Jepun...

sepatutnya ada air mengalir dari atas tu baru jadi..

sekarang dah kering kontang...walaupun di musim hujan..

itu saja yg dapat di lapurkan kali ini... terima kasih kerana sudi singgah dan mencatitkan sesuatu.. tak lupa juga kepada Afzai Afandi.. an Redwan hasanudin.. yg sudi menjadi folower.. yg ke 182 dan 183..

ok kita jumpa lagi..

12 comments:

Acik Erna said...

bapak samurai tak nak tayang gambar ko..he he

CT NoArIzAh ArIs said...

EH DULU SY PERNAH TGK GAMBR TMN JEPUN NI CUKUP CANTIK AIRNYA MENGALIR TAPI SEKRG DH KERING KONTANG?

SAYANGNYA LOKASI YG SECANTIK NI MACAM DAH TERBIAR JEEEE..ALANGKAH BAGUSNYA JIKA IA JADI SEPERTI DULU SEMULA.

zino said...

erna
dah biASO tengok hehe

zino said...

CT..
ah tak berapa cantik patut dah boleh masuk free

cikceriacorner said...

salam uncle...wow bestnye..sy pon blum ke sana lg..

ingatkan betul2 kat jepun tadi..heheh

zino said...

cikceria..
Jepun celup je tu hehe

MulutPayau said...

Assalamualaikum Zino..
Wahhh...seronoknya bercuti brsma fmly...dapat pakai baju kimono dan samurai..betul2 macam di jepun...

محمد رازيق said...

wow, cam betul2 kat jepun uncle.. hehe.. nice.. salam kenal.. free2, singgah blog sy.

zino said...

MP
itu tak penuh korum tu hehe

zino said...

mohamad..
tq.. nanti uncle singgah sana ..

MULAN said...

best best..!!

zino said...

Mulan..
tq hehe