Saturday, December 31, 2011

new born baby girl


salam semua.....

Mari zino perkenalkan ahli baru dalam keluarga kami.... lahir pada 29hb Dis.2011 jam 4.00 ptg.. anak kedua Angah.. menjadikan dia cucu ke 4 kami.. dan cicit yg ke 6 onyang e.. comel sangat.. tak payah cerita banyak la... jom kita tengok gambar ni... hehe




memula di pegang steady je hehe



lepas tu mula la dia sengeh....



injin pun mula start hehe



bila injin dah panas apa lagi... ngahang la.. hehe


ok itu je nak lapur kita tunggu lapuran seterus nya...
terima kasih kerana sudi singgah ke sini...



22 comments:

kasihibu said...

TAHNIAH....
seronok pegang dan bau budak baru lahir ni.

zino said...

Kasihibu..
tq memang best.... teringat zaman sambut baby sendiri dulu hehe sekarang masa dia pulak sambut baby ...

OmbakBaik said...

salam ziarah..sgt tembam beby baru..tahniah pakcik..(btol ke gelaran tu ye)

zino said...

OB
terima kasih cepat nya melompat balik hehe.. nak panggil macam mana pun OK.. hehe

aNIe said...

Tahniah zino...comel sangat... bila dah berusia ni kita membilang cucu pulak ye...hehehe

zino said...

Anie
betul tu... anie bila pulak... ? hehe

Acik Erna said...

TAHNIAH..memang comel..nak tunggu sebulan..raso e serupo kakak e ni

Pn Kartini said...

Tahniah...dpt cucu baru...:)
Comel cucu merangkap anakanda angah...:)

~ yus ~ said...

alahai! Comelnya abah Zino!

Bertambah sorang lagi cucu ya...Tahniah!

Zareda Norman said...

tahniah dan selamat semuanya..

kalau panjang umur.. puas atuk zino menyambut tepak sireh sok sok dah cucu pompuan ramai.. nenek e.. kena pecah tabung gajah nak beli barang kemas cucu.. hehheh

MulutPayau said...

tahniah dapat cucu baru...
Comelnya ...geram tengok....

Angah said...

tahniah zino, wahh ekspress...dah empat dah cucu dia...

MOKCIK AZWA said...

Selamat menyambut cucu tahun baru hehehe

zino said...

Erna
kakak dia melekat kat abah dia setelah dia hari kena tinggal hehe

zino said...

Kartini..
tq

zino said...

Yus
terima kasih hadiah tahun baru hehe

zino said...

zar...
terima kasih.... mudah2an panjang umor melihat mereka membesar hehe

zino said...

MP..
terima kasih..

zino said...

Angah
terima kasih rezeki anak anak..

zino said...

Azwa..
tq hadiah tahun baru

MULAN said...

tahniah.. tembam pipi tu..

Pak Ngah: said...

:: assalam... tahniah... memperolehi pingat ke-4 bergelar datuk hakiki... sultan dan raja2 tak dapat menarik balik gelaran datuk tersebut...

:: saya baru pingat pertama...