Saturday, May 19, 2012

melancong sambil bekerja..

Salam semua...

Tanpa di sangka sangka Zino akan terebang lagi.... tapi kali ni tak ada lah jauh macam sebelum ni tapi Alhamdulilah.. bila ada tawaran tu jangan di tolak ye tak.. kata OK je. hehe.. bermula dengan satu sms bos besar hantar ke satu agensi utk mendapat maklumat berkaitan lawatan dan cc kepada zino.. terkejut juga kenapa bos cc kat zino apa kaitan macam tersalah hantar je hehe.  so buat don no je lah... sekejap tu dapat lagi satu sms bertanya pernah tak ikut rombongan lawatan ke luar negara dengan agensi tu ? dengan segera zino jawab TIDAK PERNAH .. oops rasa macam ada harapan ni.. hehe..  tak lama lepas tu dapat lagi satu mesej.. minta zino bagi nama ikut IC , no IC dan No pasport... sah la tu hehe cuma zino masih tak tau lawatan apa kemana dan berapa lama... penting jawab OK dulu hehe 

lepas tu baru lah satu satu maklumat di perolehi lawatan nya ke mana.. dengan siapa.. atas tujuan apa dan bila.. melihat kepada jadual lawatan yg di sediakan macam padat je.. memula sampai tu dah mula lawatan.... sampai la ke petang.. malam baru nak chek in.. esok nya pun sama dari pagi sampai ke petang... malam je free.. badan pun dah ponek.. apo nak buek lagi... tapi tengok la nanti.. tentu boleh selit2 utk melihat keliling..

ada dua bandar yg akan di lawati dengan dua tujuan berbeza.. zino hanya terlibat dengan salah satu lawatan tu saja.. makna nya sebahagian lawatan tu utk zino hanya lah melancong.. sebahagian lagi lawatan kerja.. bos besar kata tak pe lah pegi lah kedua2 sekali.. team kena lah bergerak sama ke dua2 tempat..ketua rombonga orang yg sama..

kemana tu ??? tunggu episod berikut nya.. hehe

15 comments:

Kump. Adik2 Keluar UMNO said...
This comment has been removed by a blog administrator.
khairul onggon said...

Untunglahhh... rezeki jangan ditolak ye tak?.. :)

MulutPayau said...

wahh...seronoknya..!!!!

Acik Erna said...

lawatan kojo..yo..tapi boleh yo sambil2 tu..yang ponting..gambar..

Zareda Norman said...

oklah lawatan kerja sambil jalan jalan habiskan duit

Kengkawan said...

sempat x nak masukkan nama Andak skali?
hehhe

m.u.l.a.n said...

seronok tu.. sambil keje dapat jalan2..

MOKCIK AZWA said...

wow bestnya...kerja sambil melancong hehehe

zino said...

Khairul
betul tu...

zino said...

MP
seronok beberapa hari hehe

zino said...

erna
sedang susun gambar ni hehe

zino said...

zar
nasib la pak cik bawa duit sikit je hehe

zino said...

Andak..
sipi2 je dapat masuk kan nama andak hehe

zino said...

Mulan
kalau nak pegi sendiri tak mampu hehe

zino said...

Azwa
tetiba ada rezeki hehe