Sunday, September 23, 2012

grounded

Assalamualaikum..

salam hujung minggu kepada anda semua.. tentu banyak aktiviti bersama keluarga kan..?? bagus la macam tu gua kan masa berkualiti bersama keluarga tersayang .. atau mungkin juga berjumpa dengan rakan dan sahabat handai... so apa yg zino buat ??? 

seharian tidu tidu dan tidu.. bangun sekejap sambung tidu balik... perut lapar tapi takut nak makan.. semua akan kluar balik.. petang nya tu baru lah berani makan bubur yg mem buat.. teralas juga la perut ni.. tak kan berjangkit dari masaalah adik sebelum ni .. tak kan McD yg kami makan tu punca nya.. walaubagaimana pun satu lagi burger yg kami bungkus tu tak bagi mem makan .. buang kan saja lah tak mau ambil risiko.. kalau betul la ada lah alasan nak mengelak masuk ke restoren tu lagi lepas ni.. tapi kalau benar tentu ramai yg datang mengadu di resroren tu tentu kedai tu bukan lagi menjadi pilihan... 

sakit perut sangat menyiksakan.. apa pun tak boleh.. yang lebih tersiksa makan pun tak boleh... menjelang petang tadi ada reda sikit dah tak sakit sangat lagi.. dah boleh makan bubur.. dah tak tidu macam sebelah pagi tu.. dah tak demam.. semoga esok akan bertambah baik..

6 comments:

DrSam said...

WSM. Semoga segera sembuh. Pernah keluar di media massa kes keracunan McD. Jadi kemungkinan tu ada.

Kengkawan said...

speedy recovery pakngah

zino said...

Drsam
ia ke kalau macam tu kena boikot pembat tu utk satu tempuh

zino said...

andak
tq

[PCL] said...

sy datang sini cari kawan..salam kenal brade Zino.

m.u.l.a.n said...

moga cepat baik...