Saturday, September 15, 2012

tempat baru cabaran baru

Assalamualaikum...

sebelum ni zino pernah bagi tau kan akan berpindah ke tempat baru.. kalau tak beritau kat sini mungkin ter beri tau di Facebook hehe.. pindah tu kenapa ? naik pangkat ke? merajuk ke? apa ke? oo tidak tidak tidak... kisah nya BOS mencari seorang yg boleh membantu dia di pejabat baru ni... sebelum ni dia pernah hint kan orang lain tapi dia tak berminat.. baru baru ni dia offer pulak kat zino , tanpa ragu ragu tanpa segan zino sahut cabaran dia terus kata bersetuju... 

bermula 1hb Sept 2012 zino pun bermula dengan bertugas di tempat baru dengan cabaran baru dengan masaalah baru... Memang sangat jauh menyimpang dari kepakaran asal... tapi zino sudah bersedia utk mmenghadapi nya... di mana pun kita bekerja kita teta akan berhadapan dengan cabaran dan dugaan... semoga zino berjaya menghadapi nya...

apakah tugas zino kat sana... oops nanti dulu biar zino belajar selok belok nya dulu memang zino akan berkongsi dengan rakan rakan nanti... sementara tu doakan saya berjaya dan meberi tambah nilai tempat kerja yg baru ni... tq



tempat baru la kata kan masih suci murni lagi hehe tegak la sat lagi penuh sesak la meja tu hehe

8 comments:

Acik Erna said...

Abah..tompek kojo bru dengan cabaran baru..semoga berjaya..kakak ditompek bolajar baru..semoga berjaya jugak buek kakak dan selamat ditompek orang..

Kujie said...

Dikesempatan ini saya ingin mengambil peluang untuk mengucapkan selamt Hari Raya Aidilfitri, Maaf zahir dan batin. Semoga lebih cemerlang di tempat baru..

zino said...

Erna
mudahan..amin

zino said...

Kujie
selamat hari raya juga utk Kujie dan famili.. tq

cHeRyNa PiReS said...

waaahhh...ada bilik cantik!
Rasa nak pergi melawat pulak:)

zino said...

CheRyNa
datang la utk menjadi pelawat pertama hehe

azi said...

En.zino..
selamat bertugas ditempat baru...semoga dipermudahkan semua urusan dan menjlnkan tgungjawab yg.diamanahkan dgn. sebaiknya...

zino said...

azi
tq