Sunday, September 9, 2012

Selamat belajar dan selamat berjaya kakak

Assalamualaikum semua

Kakak dah selamat berangkat ke Manipal India utk menyambung pelajaran nya , sama sama lah kita doakan dia akan berjaya di sana nanti


Amin

13 comments:

cikMilah said...

selamat belajar dan berjaya kakak
Zino tak leh tidu ya..update log dinihari
InsyaAllah, berkat didkan selama ini dia bakal bijak mengatur kehidupan harmoni

zino said...

cikmilah..

memikirkan keselamatan dia di perantauan...

terima kasih...

Acik Erna said...

Insyaallah akak akan berjaya dan selamat disana..Insyaallah..kalau risau tu..boleh la terobang pi tengok kakak..

zino said...

erna
tongah kumpul duit ni hehe

MystoryPic said...

Selamat Hari Raya En. Zino.... terlambat sikit....

Jaunnya kakak terbang... ambik course perubatan ke

zino said...

MystoryPic
selamat hari raya... syawal ada lagi hehe..

rezeki dia dapat belajar sana... betul tu..

~ yus ~ said...

Tahniah buat kakak, selamat belajar dan semoga berjaya.

selamat hari raya abah zino, belum terlambat rasanya kan

azi said...

Salam En. Zino..
tahniah!!!!..sejuk perut emak dan abah ni...semoga akak berjaya dan terus berjaya....ikhlas,saya tumpang berbangga dan gembira....

pB said...

Dr Kakak lah lepas nie

zino said...

yus
terima kasih...
syawal ada lagi hehe

zino said...

azi
terima kasih..

zino said...

pB
mudah2an.. sama sama lah kita doakan kejayaan nya..

atty's said...

tahniah kakak,semoga kakak berjaya mencapai cita2,amin