Monday, September 10, 2012

semasa di KLIA....

assalamualaikum....

gambar gambar semasa menghantar kakak di lapangan terbang KLIA... kisah nya dah tau kan... so kita tengok gambar je la ya .... 

memeriksa bag.



memasang lebel.


dengan baby kairina



geng yg selalu gaduh kat rumah 


dengan angah



adik lagi interframe..


abah mak dan kak ngah dan angah oops adik pun ada



dengan sepupu...


dengan sepupu adik interframe lagi hehe



khairina


qaisara



qaisara


famili



famili


aisyah farhana



si tembab lagi.


oops kereta tu tak tumbang hehe



bye bye bye....

18 comments:

Acik Erna said...

sok kok rindu bona poi yo lah kan..tengok tompek kakak bolaja.

Zareda Norman said...

all the best fiza..

Teringat lagi dia menangis masa umur 10 tahun sbb beskal dia hilang.. Skrg ni dah jauh dr pandangan mata mak dan abah...

arahman said...

Risau pun ada, almaklumla anak perempuan di negara orang. Tapi jangan risau, bila dia dah settle down dengan kawan kawan semua kerisauan hilang, InsyaAllah

pB said...

wah ... tak ada adegan air mata jatuh pun ...

azi said...

Salam En. Zino..
lepas ni bolehlah pegi jalan jumpa kakak pulak ye...

zino said...

Erna
boleh la kalau nak sponser

zino said...

zar
masa pantas berlalu

zino said...

arahman
mudah2an dia selamat ada ramai kawan kat sana..

zino said...

pB
s
kena sensored kot hehe

zino said...

azi
insyallah ada rezeki sampai la kami ke sana nanti..

m.u.l.a.n said...

bye bye kakak... moga sukses selalu..

cHeRyNa PiReS said...

anak no. brape nieh cik?

Angah said...

semoga selamat semuanya...all the best kakak...

Irfa said...

ramai rombongan yg menghantar kakak ye

zino said...

mulan..
mudah2an..amin..

zino said...

cheryna
yg no 4

zino said...

angah
terima kasih..

zino said...

irfa
kalau irfa ada kat KLIA boleh joint sekali hehe