Friday, September 18, 2009

Selamat hari raya aidil fitri..


Zino dan keluarga ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua sahabat jauh dan dekat, yang pernah berjumpa dan yang masih berada di alam maya, mohon ampun dan maaf sekiranya ada sebarang kesilapan dan kesalahan zino semasa memberi ulasan dalam blog tuan/puan , senda gurau yang tidak di senangi, kata kata yang mungkin menyinggung perasaan ...

kepada yang akan memulakan perjalanan jauh balik ke kampong berhati hati semasa memandu, berhenti seketika di mana mana R&R untuk berehat sekiranya perlu.. semuga anda semua selamat dalam perjalanan, dapat berjumpa sanak sedara di kampong , beramah mesra dan berhari raya bersama sama, ziarah menziarahi , maaf bermaafan... bila makan tu kena kawal la ya...

kami akan balik kampong selepas sembahyang raya di KL.. dua hari di kampong lepas tu akan berada semula di KL.. kepada yang beraya di KL jemput datang ke rumah kami.. kueh tunjuk dah kami sediakan hehe..

dalam gambar tu tiada gambar penulis...

26 comments:

RahimSabah said...

SALAM - SAYA JUGA MENGAMBIL KESEMPATAN DI SINI UNTUK MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI DAN MAAF ZAHIR DAN KEPADA ABANG DAN KELUARGA , KEPADA SEMUA MUSLIMIN MUSLIMAT SAMADA YG KENAL ATAU PUN YG TIDAK - BERGEMBIRALAH DI HARI RAYA INI , TAPI JNG LUPA JAGA PENAMPILAN DIRI , KERNA H1NI MASIH BERKELIARAN DI LUAR SANA .

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI.

Kak Elle said...

Selamat hari raya untuk zino and family ... kuih tunjuk2 pun ok zino yg impt kehadiran kami.

Kujie said...

Andai jari tak dapat bersentuh,
tangan tak dapat bersalam,
hendaknya batin kita tetap bertaut,
Minal aidin wal faizin,
Mohon maaf lahir dan batin

Selamat Menyambut Aidilfitri 1430H kepada Zino & Keluarga anak cucu cicit... hehehe

– Semoga Allah memberkati setiap perjalanan hidup kita. Maafkan segala kekhilafan saya yang ada, yang zahir atau yang batin, yang sengaja atau yang tidak, baik yang tersurat apatah lagi yang tersirat…

Lan Bingka said...

selamat hari raya aidilfitri!

cikgu_math said...

salam aidil fitri
maaf zahir batin

IMCurtain said...

Selamat Hari Raya Aidifitri dan Selamat Bercuti dari IMCurtain.com . Berhati-hati di jalan raya.

p/s: Kami ingin menjemput anda semua menyertai komuniti blogger kami di Malaysian Blogger Community

kEy said...

selamat hari raya zin0!

cHeRyNa PiReS said...

salam...

bro zino...slamat hari raya n maaf zahir batin..balik ghombau jgn lupa sha:p (perasan...siapalah nak ingat kat kita pulak!)

baik2 jalan balik kampung kat highway tuh...kalo dah tukar jd 2 lane, jgn laju2 ek!:)

Pak Ngah: said...

:: salam... selamat hari raya... maaf zahir dan batin... kalau lajak ke Kuching (Sarawak)... sudi2kan ke rumah...

Yunus Badawi said...

Kalau saya ke kawasan BTR nanti saya roger zino. Standby duit raya lebih sikit sbb gerabak saya panjang hehehe

Selamat Hari Raya dan maaf zahir batin dari saya.

aNIe said...

Selamat Hari raya juga dari anie buat zino sekeluarga...selamat balik kampung...& hati2 ketika memandu...

Mak Su said...

berhati2 di jalan raya :)

Ummi365 said...

Salam Aidilfitri untuk Zino sekeluarga. Kirim salam pada kak Aisyah ya.

xiiinam said...

Semoga bertemu dengan Ramadhan akan datang...



Eid Mubarak...

arryani said...

Kueh tunjuk pun sodap ape...heheh

kajian yg saya buat mnunjukkan hanya 20% jek org buat kueh sndiri,...

selebihnyeee, balun kueh tunjuk..heheh

Pepun...slmt ari raya eh..


Ada kawan saya cakap..Kalo kat KL, ari raya nih...boleh main bola kat tengah jalanraya...sbb keta tak de. Betul ke??...heheh

yginsaf4 said...

salam aidil fitri maaf zahir batin wat abang zino sekeluarga ittewww..

zino said...

rahum
selamat hari raya dari kami sekeluarga juga..

kakelle
jemput datang ke rumah kami ya.. hehe

kujie
selamat hari raya utk kujie dan keluarga juga..

lan bingka
selamat hari raya.. dan salam kenal..

cikgu math
selamat hari raya..

IMcurtain
selamat hari raya..

key
selamat hari raya..

sha
jemput datang ke ghembau.. selamat hari raya..

pakngah
kalau ke kucing memang harus kena cari rumah pakngah hehe

YB
jemput datang di alu alukan hehe

anie
selamat balik kampong .. dan selamat hari raya..

maksu
selamat hari raya ada rezeki jumpo kek ghumah omak den..

ummi365
selamat hari raya maaf zahir batin..

cklah
selamat hari raya..

arryani
selamat hari raya...

zino said...

en.me
selamat hari raya.. jemput datang ke rumah kami..

ABDUL LATIP said...

Zino

Selamat Hari raya Aidilfitri maaf zahir dan batin.

zino said...

paklatip
selamat hari raya .. jemput datang ke rumah..

adibah said...

selamat hari raya untuk zino & family

maaf zahir batin :-)

Jard The Great said...

selamat ari raya gak.. =p

zino said...

adibah
selamat hari raya .. jemput datang rumah..

jard
selamat hari raya dah sampai kg ke?

NBK466 said...

Salam Aidilfiti buat bro Zino & family...

zino said...

nbk466
salam aidilfitri buat nbk juga.. amboi lama menghilang apa kabar?

Nong said...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR BATIN - dari nong sekeluarga...