Tuesday, January 26, 2010

berita bergambar

mem sepupu dan anak sedara

tertangkap...anak sedara

adik

abang

dua mempelai sama padan sama cantik..

mak mak sedara

kak long songapore , kak long sabak dan kak teh

tugas orang pempuan..

tugas orang lelaki..

interframe je.. hehe

12 comments:

aNIe said...

Meriah kendurinya...pengantin pun cantik...

Amboi...tuan punya blog jadi tokeh kelapa parutlah...hehehe

MQ said...

aihh..kalo kenduri di kg camni, pengantin kena sental periuk tak lepas bersanding? hehe..

Zareda Norman said...

gaya profesional seorang pemarut kelapa.. ehheh

Yunus Badawi said...

Meriah buat kerja kahwin kat kampung ni. Semua sanak saudara dan jiran datang bergotong royong.

Lain kali kalau buat majlis kenduri di tempat saya bolehlah minta zino tolong parutkan kelapa hehehe

MOKCIK AZWA said...

weyy...kenduri kawen pong ada pertandingan sapa paling pandai parut kelapa hehehe..

inilah kemeriahan kenduri kawen di kampung, masing2 ada peranan..

sya said...

Bestnya masih ada gotong royong mcm ni.. skrg ni kenduri kendara ramai yg guna catering aje

Mimie.Candy Cane said...

wahh..sy suka sangat suasana kenduri kat kampung.meriah sangat.

Masy said...

tu diaaa tunjuk skill parut kelapa hehehhehhe

silversarina said...

paling suka gambar yang last ... power gitu :)

zino said...

anie..
kerja yg tak perlu banyak skill hehe

mq
periok belanga tugas pengantin hehe

zar..
lama praktis tu hehe

YB
ok set hehe

azwa..
dah tentu tau sape yg menang kan hehe

sya
kalau kat bandar sah guna ketering

mimie
memang meriah..

masy
banyak lagi skill lain hehe

silversarina
power ranjers hehe

Mak Su said...

amboi glemeernya they all, uols :)

zino said...

maksu
datang tak.. tak perasan pulak hehe