Sunday, January 3, 2010

jom ke sekolah..

Esok adik dah mula bersekolah semula.. setelah bercuti sebulan lebih... bila cuti segala peraturan di longgarkan.. adik boleh menggunakan laptop melebihi had waktu biasa.. bermain melebihi had waktu biasa .. tidur lewat melebihi had waktu biasa.. bangun lewat melewati had waktu biasa.. bila dah masuk sekolah kena ikut peraturan semua..

lepas ni no play play...apa lagi air mata pun berjujuran secara otomatik hehe

22 comments:

Mimie.Candy Cane said...

hehehe..sian adik..merdeka dh abes.lepas ni kena strugle study pulak..selamat kembali ke sekolah buat adik..

sI tEDI said...

adik..

belajar elok2..

zino said...

mimie
dia kata bukan dia yg nak nangis tapi nangis tu datang sendiri hehe

si tedi
inshaallah.. adik kata dia nak dapat hadiah lagi nanti..

DeeN said...

Hehehe.. teringat time2 sekolah dulu. Macam tu ler perit rasanya sebab semua kelonggaran dah ditarik balik. Hehehe...

aNIe said...

Betul tu zino...si kecik kat rumah ni pun dah tak boleh pegang laptop memalam lagik...

SoFie NuR said...

minggu pertama sekolah ni mesti susah sikit untuk adik tu kot...lame2 bila dah adapt ngan sekolah ok la tu nanti...

ciK LyndaWawa igUana said...

selamat kembali ke sekolah cikgu..

CikguZue said...

Selamat masuk sekolah semula, ye adik. Errrr...selamat jugak la laptop zino,kan. tak gitu? hehe..

zino said...

Deen
nangis tak hehe

anie
semuga berjaya..

sofie..
bila dah seronok sekolah nanti yg lain dia lupa la tu hehe

cik lynda..
utk semua cikgu dan murid..

cikguzue..
harap2 selamat la tapi yg dah habis sekolah tu pulak hehe

Leeya said...

hehehe..abis dah masa play play..hehe

zino said...

leeya..
adik protest dengan air mata hehe

Sasha said...

time utk serius belajar... bg muka masa cuti n weekend aje

zino said...

sasha..
betul tu.. dia orang ni lebih minat main je hehe

Zareda Norman said...

ala anak bujang sorang ni.. copat bona berjujuran air mato.. ehhehhe

Zyma Saad said...

Meh sini Aunty Zyma tolong lapkan air mata yg berjujuran tu.... meh sini meh.

;)

zino said...

zar..
mmanja yg amat hehe

zyma
kalau ada yg pujuk menjadi2 dia nanti.. hehe

KAMATO said...

adik tu kene tunggu pulak la cuti bulan 4 ni....

zino said...

kamato..
boleh ke agaknya bertahan tu hehe

MOKCIK AZWA said...

kelakar la adik nie ye..manja ek dengan abah dia.

noorlara said...

memula adik ikut peraturan lepas tu cikgu kena perkenal macam macam perautran baru sebab adik macam tak peduli jek peraturan tu ish ish ish

Mak Su said...

heh heheh, naper nangis? rindu ps2?

MQ said...

apa kata suh adik bermain sambil buat latihan sekolah..zino buleh la tgk2 laman web ni..

http://scorea.anakpandai.com.my/introduction/features/