Wednesday, May 12, 2010

biskut lemak..yg enak..


setiap kali balik kampong adik berselera betul makan biskot lemak kat rumah uwan dia..
biskut lemak yg kami beli di KL apek pun pun tak..
air nescafe uwan di pun sangat sedap hehe..

kenapa ya?

16 comments:

aNIe said...

Agaknya sebab kopi tu air tangan wan dia...tu yang sedap tu...

ciK LyndaWawa igUana said...

sebab tu air tangan wan gak...kat kedai buat tak de rase sayang....tapi klu seorang ibu, isteri yang buat, buat dengan kasih sayang, sebab tu air tu sedap

Mimie.Candy Cane said...

suasana dan mood tu yang berbeza..hehehe..saya pun kadang2 macam tu..

biskut dalam tin sampai dah expired.sebab tak makan

cuba kat umah mak,yang dah tinggal habuk tu pun menggagau lagi..ehehe

Yunus Badawi said...

Dulu masa saya kecik emak saya selalu cakap bila saya mcm adik ni, "kalau kat rumah org semua sedap. Licin kau sapu. Buat malu aje!"

Tapi mmg ya pun. Kalau kat rumah org tu rasanya lebih sedap dari yg di rumah kita sendiri hehehe

zino said...

anie..
tu le balik je oder uwan buat air hehe

wawa
betul tu..

mimie
sama dengan adik.. siap dia puji uwan dia buat air sedap sangat hehe

YB
kenapa ya ? hehe

CikguZue said...

salam,
saya tengok air tu pun dah nampak sedap. mintak secawan. ehhe

kak Erna said...

biskut tu samo yo..sobab makan kek kampong dan kek gumah uwan tu yang jadi sodap tu..

pB said...

pB suka cicak biskut lemak dengan nescafee O atau pun teh O

tentangseseorang said...

sebab budak kecik memang mcm tu bang. ehehe kalau kat tempat lain selain rumah sendiri. bersungguh-sungguh makan. :D

Kengkawan said...

saya pun suka

MOKCIK AZWA said...

ooo...feberet mokcik tu...biskut lemak cicah air teh ker milo ker...yummyyy

Dee said...

oh..stok biskut ni wajib ada kt opis..hehehe..

"MULAN" said...

oohh.. feveret..!! cicah kopi hang tuah..

Zareda Norman said...

sebab dihidang dan dibancuh dengan rasa kasih dan ehsan orang tua kepada anak cucunya

thunbergia said...

tengah lapar kebulur agaknya, hehehe

salamm jumaat zino,

zino said...

cikguzue..
jemput datang kampong zino hehe

erna
betul tu

pB
sangat sedap hehe

ady..
macam ady juga kan hehe

andak
boleh geng tu.. hehe

azwa
sama lah kita hehe

Dee
bila2 perlu boleh di gosip hehe

mulan
hehe

zar
agaknya.. hehe

thunbegia..
bila balik kampong memang rasa lapar je hehe