Saturday, May 8, 2010

sekitar hari usahawan...

karoke ada

adik cuba skill membaling.. hehe

bakal pemain golf professional..

kat sini yg paling ramai peminat..

ramai nya nak masuk rumah hantu..
rasa nya hantu pun cabut lari tu hehe

8 comments:

Abang Long said...

Apa barang yang diniagakan ?

zino said...

sesuai utk budak2 je banyak barang makan..

Dee said...

dulu2 kalo masuk rumah hantu..biasa2nya hantu2 diketuk kepalanya..hahaha..sbb dh tentu2 org yg jadi hantu..nasiblah..hehehe..

noorlara said...

laaa masih ade lagi ke rumah hantu? tak pernah masuk sebab takutkan hantu manusia tu lebih dari hantu sebenar.

kak Erna said...

nama pun kek sekolah kan..memang la sesuai untuk budak2..berani ko adik tu nak masuk rumah hantu.

atty's said...

ekekkee..lari antu ye..ramai benor nak melawat..

Kengkawan said...

sama la... kat sini pun rumah hantu la yang paling meriah... penat hantu tu

Zareda Norman said...

kat sekolah sapa ni?