Monday, May 17, 2010

semuga majlis berjalan lancar

petang tadi zino ke Seri Pasific melihat persiapan terakhir utk majlis esok dan lusa.. komitmen yg di tunjukkan semua petugas demi memastikan majlis berjalan lancar perlu di puji.. terhabis majlis kita makan besar sekali lagi ya hehe..

berdebar menanti hari esok.." Ya Allah, permudahkan lah segala urusan kami esok dan lusa, semuga majlis yang di rancang mendapat sambutan sebagaimana kami harapkan, menghasilkan banyak cadangan dan idea utk di teliti pihak pengurusan atasan.. dan akhir nya tindakan seterusnya dapat di menafaatkan orang ramai sebagai pengguna.."

rumusan apa yg berlaku dua hari ni akan zino kongsikan di sini.. inshaallah..

9 comments:

aNIe said...

Bila terlibat dengan sesuatu persiapan majlis besar yang melibatkan orang atasan...selagi majlis belum selesai...selagi itu hati tak tenang...

Semoga segalanya berjalan lancar...

Pak Ngah: said...

:: semoga majlis berjalan lancar.. walaupun hati tetap dup-dap..dup-dap..

Aleeya said...

good luck, jgn lupa dtg majlis Anugerah Inovasi Perdana Menteri kat The Royale Chulan nanti yer. hehhehe

anymz said...

amin semoga apa yg di doakan di makbulkan ALLAH swt.all the best bang.

Abang Long said...

Lakukan dan berikan yang terbaik. InsyaAllah, juga diiringi doa. Bukan mudah untuk melakukannya, apa yang penting, kerjasama

Zareda Norman said...

Nov lepas pun zar terlibat sebagai urusetia dan pembentang kertas kerja majlis besar di tempat yang sama jugak. memang mendebarkan, lutut injured pun stil datang kerja, macam tak de perasaan dah.. Bila selesai majlis.. perghhhhhh...

Semoga majlis zino berjalan lancar dan mendapat manfaat seperti yang diharapkan.. InsyaAllah

atty's said...

semoga semuanya berjalan ngn lancar ..

miss_eliana said...

semoga Allah permudahkan segalanya..
Amin~

lupekanje said...

majlis aper tu zino..?
moga berjalan lancar hendaknya...