Saturday, May 15, 2010

makan besar

malam tadi zino menerima jemputan makan malam di rumah Bos No 1, bukan le zino sorang tetapi semua pegawai kanan di jemput datang.. yang paling best semua masakan tu di masak sendiri oleh bos no.1.. bukan satu bukan dua tapi 25 jenis masakan yg di sediakan... pelbagai rasa.. pelbagai resepi.. zino makan semua ke? oh tidak.. mana larat.. zino cedok mana yg pekenan di hati.. sedap dan menyelerakan.. dah kueh mueh pulak di sediakan oleh mem bos.. kata nya juga pandai masak..

terima kasih bos.. lain kali jemput la lagi pasti kami akan sampai.. mana boleh tak datang kan nanti di kata tak ikut arahan hehe.. semuga bertambah rezeki bos dan keluarga..


14 comments:

aNIe said...

Terrernya bos tu...banyak masakan yang dimasaknya...

Semoga bertambah rezeki bos...

zino said...

anie..
dalam sejarah ini kali kedua bos no . 1 jemput makan kat rumah.. pertama kali dulu masa zino baru masuk kerja.. hehe bos no.1 yg dolu2 la..

ciK LyndaWawa igUana said...

rajinnye bos..nape tak tolong tapau je...

CikguZue said...

bagusnye bos no 1 zino.

kak Erna said...

zino..nampak e..pegawai kiri..dongar yo lah..sobab semua pegawai kanan yo di jemput..

anymz said...

tgh pikir ni camno dia leh masak 25 jenis lauk tu...hebat tul..hehe

zino said...

wawa..
kalau tuan rumah pelawa mau jga menapau tu hehe

cikguzue
tu yg kami tabik spring kat dia.. hehe

erna
pegawai kiri doa je lah mana tau satu hari nanti tergerak hati dia nak masak lagi hehe

anymz
kami pun ada tanya juga.. hehe

cHeRyNa PiReS said...

banyak makanan tuh? kenapa tak poskan dekat sini sikit? hehehe..

* tgh tunggu majlis perkahwinan boss sha...hehehe..

Yunus Badawi said...

Kalau selalu dapat 'arahan' macam ni kan bagus hehehe

Zareda Norman said...

masak sendiri?? uihhh hebatnya mesti sodap tu kan

~ yus ~ said...

Wah! Hebat bos no 1 bro Zino, terrer masak tu, sampai 25 jenis. Mesti anak2 buah semua syang dengan bos macam ni kan..

zino said...

sha
bila bos nak kawin hehe

YB
itu di selit dalam uacapan MC malam tu hehe

zar
memang sodap tapi tak sempat nak mencuba semua hehe

yus
sayang dan seram hehe

Hanisumayyah said...

Wah....jangan2 boss nak promosi lepas bersara kot2 nak bisnes catering tak...

zino said...

hani
dia pun ada sebut.. kalau kena berenti kerja dia nak buka restoren hehe