Monday, May 3, 2010

don't leave home without it..

setiap kali keluar rumah apakah barang yg perlu di bawa bersama ?? kalau tertinggal makna nya anda sanggup patah balik untuk mendapatkan nya.. sangat berguna utk ke mana saja..contoh macam org dalam kereta tu.. kemana pergi akan di angkut bersama hehe

bagaimana anda??

10 comments:

aNIe said...

Memang dah minat kot...sanggup buat apa saja...hehehe..kalau orang minat memancing...diorang bawak joran tu kemana saja...ada aje dlm boot kreta...ni sebab minat basikal tak boleh nak masuk boot...jadi kena sangkut kat belakang je...hehehe

ciK LyndaWawa igUana said...

hobi dia la tu...hehe

kak Erna said...

patut e kan..tak yah sangkut kek keto tu...kayuh terus..tinggalkan keto..baru o.k kan...

thunbergia said...

baguslah tuh, tujuan berbasikal untuk exercise kannns,

salamm,

MOKCIK AZWA said...

ekekeke...setuju dengan komen kak erna itteww...

mcm my hubby pulakss...joran sentiasa ada dalam keta..

Mak Su said...

jgn lupa henpon, kamera ;p

Masy said...

henpon dgn purse. bahye klu x bawak dua2..

purse = sbb ade ic, duit, kad ATM
hp = if anything happen, senang nk calling2 org

atty's said...

kalo dah hobi..mesiti sanggup..

Zareda Norman said...

apa saja yang dah menjadi minat mesti dibawa... kalau kamera, maka kameralah.. hehehe kalau antu fbing, maknanya lappy harus diusung kemana saja

pB said...

henpon


masa gie Sri Aman , tertinggal handphone kat umah YB nie. Patah balik , ambik.