Sunday, May 30, 2010

perjumpaan singkat..

pagi tadi berlaku pertemuan singkat dengan kak elle di bilik 1518, tak sangka pulak dapat berjumpa ummi sekali.. yg penting dapat jumpa dan nak ambik dalam bungkusan plastik kecik tu hehe.. terima kasih daun keladi.. lain kali boleh oder lagi hehe..

lepas dari pertemuan tu kami balik kampong, tak sempat nak lunch bersama kak elle.. dah sebulan tak balik.. setiap hujung minggu ada saja program yg tak di rancang.. dengan kesempatan yg ada tak boleh di biarkan bagitu saja.. sebelum balik dah calling2.. mak.. faham2 je lah bila dah beritau awal tu mak pun masak le serba sikit utk kami .. apa lagi tiga kali adik tambah bila makan masakan uwan dia.. hehe sedap sehingga menjilat jari hehe..

kemana anda hujung minggu??

11 comments:

kak Erna said...

sompek balik kampong yo..tadi se poi kenduri la..

anymz said...

uwan masak apo lah tu ya..hehe

zino said...

erna
bila ada kesempatan balik la tak dapek lamo kojap pun ok hehe

anymz
ayam masak lomak cili api.. dengan ikan sembilang masak lomak jugak hehe.. mak aii sedap hehe

chekgu BaniHassim said...

bru sudah balik melaka kelmarin...
hari ni balik sini balik...penat...
krohhh....

takpe, mgu depan cuti lagiii

zino said...

chekgu
nanti cuti sekolah boleh sambung cuti hehe

Zareda Norman said...

sesekali mkana masakan emak, memang makan bertambah punya. zar pun balik kampung aduhai.. tak larat dah ni.. makan makan makan

Kak Elle said...

zino dlm plastic kecik tu tak seberapa lain kali bolih bawa lagi pengantin kata pun tak cukup nak lagi...hahaha

Masy said...

sy blk kg hehehhe

zino said...

zar
pasal tu best balik kampong hehe

kak elle
memang sedap.. dan memang tak cukup hehe

masy
bestkan balik kampong hehe

en_me said...

bagus bagus.. yg jauh kita dekatkan, yg dekat kita rapat rapatkan.. kanns

zino said...

en.me
betul tu..