Tuesday, June 1, 2010

arifah..



uwan nya dapat cari alasan nak jumpa arifah malam ni hehe
arifah pun bukan main seronok bila tengok kami sampai..
tengah syok syok bergurau senda masa pun time..
masa utk kami balik hari dah malam...
arifah pun monyok..
alahai..

lain kali atok dan uwan datang lagi ya...

15 comments:

Jard The Great said...

chumel cucu.. ehehe

zino said...

itu la cucu atok yg first hehe

NARDtheNERD said...

comel2...
=))

zino said...

nard..
tq

anymz said...

rasa cepat masa berlalu.abg dah jadi atuk.hehe

Mak Su said...

comel, dgn rambut megi nyer :)

Zareda Norman said...

dah besar pun arifah.. tak lama lagi jadi anak dara sunti ler

Angah said...

sonoknya dah bercucu..ekk

zino said...

anymz
tak lama lagi giliran hanim pulak hehe

maksu
itu la hehe

zar
betul tu hehe

angah..
dah sampai giliran hehe

NARDtheNERD said...

welcome..=))

Masy said...

cucu 1st mmg laa jadi kesayangan.. 1st la katakan hehehehehe

"MULAN" said...

cucu sulung..?? arifah, kita sama laa..

kak Erna said...

dah besar dan bertambah comel arifah..

noorlara said...

sapelah tak sayang cucu kan, kata org sayangnye melebihi sayang kita kepada anak sendiri tak gitu?

mamawana said...

Salam...

ala tomei Arifah....