Sunday, June 6, 2010

happy birthday evi qaisara..

bersusah payah nak cari shot yg baik hehe

hadiah ni kita punya hehe

ni birthday kita tau hehe

apasal semua org nyanyi ni..

ini lah cake birthday kita.. cantik tak?
sape nak potong sendiri.. kita mana tau hehe

14 comments:

idahani said...

happy bday qaisara...comel jer keknya..

anymz said...

happy bday qaisara.cukup ko kek tu bang??

kak Erna said...

dah setahun rupo e qaisara..hepi birthday qaisara...apo tak cakap awai2 boleh wan beli hadiah..

Zareda Norman said...

happy birthday qaisara.. minta hadiah godang dari atuk yo..

NARDtheNERD said...

alololo..
comell nya...
nak sikit kek bleh?
hehe~

chekgu BaniHassim said...

kiutnye dier dgn wing tuu...

aNIe said...

Happy Birhtday Qaisara...hehehe

Muka comel je...eksyen dpt kek...

Mak Su said...

mak aiii, tengoklah aksi fotographer tu, hehehe

happy birthday buat cucu uwan su :)

Angah said...

Semoga Qiasara menjadi anak dan cucu yang solehah

zino said...

idahari..
nak sepotong ke?

anymz
ado belobih hehe

uwan erna
nak bagi kemudian pun ok.. qaisara alu alukan hehe

zar
qaisara kecik lagi tak boleh hadiah godang hehe

nard..
boleh berapa potong nak? hehe

cikgu hanihashim
hehe tq

anie
muka budak demam lagi hehe

uwan maksu
hadiah tak ada ke? hehe

angah
tq..

mamawana said...

Oloh...tomei tomei nyer..... nak kek...

mamawana said...

epi birthday caiyang....

zino said...

mama.
nanti qaisara post kan ya hehe

Catwoman said...

Happy birthday, Qaisara.

Semoga m`besar jadi anak yg solehah, b`iman, b`jaya dan b`tanggungjwb ye.

:)