Thursday, June 24, 2010

rehearsal..

pagi tadi berlangsung majlis rehearsal bagi satu majlis besar esok.. awal awal lagi pihak penaja telah berpesan supaya datang awal.. semua di nasihatkan datang menggunakan perkhirmatan bas yang di sediakan... tapi hanya dari beberapa distinasi tertentu.. tapi zino tak naik bas , rasanya lebih mudah terus dari rumah sahaja.. tapi perlu juga bantuan driver utk menghantar zino ke sana..

majlis percubaan pagi tadi berjalan lancar.. zino sampai awal.. so dengan selesa boleh pendaftar dan bersarapan.. ingatkan zino datang first sebab masa datang tu galap lagi.. tapi rupanya ada yg lebih awal lagi hehe.. sesi penerangan di mulakan lebih kurang jam 8.30 setelah semua selesai mendaftar dan sarapan.. apa yg patut dan tak patut berlaku semasa majlis tu nanti..

bagi zino ini merupakan kali ke tiga di calonkan utk hadir ke majlis seumpama ini..alhamdulilah.. memang langsung tidak di duga.. walaubagaimanapun pengiktirafan yang di berikan kami terima dengan penuh kesyukuran.. kami bekerja kerana allah.. tidak mengharapkan sebarang balasan.. tidak menantikan sebarang pujian.. kepada rakan rakan yang lain yang sama sama menerima pengiktirafan yang sama.. tahniah dan syabas.. anda memang layak menerima nya.. terus lah bekerja dengan penuh didikasi, supaya menjadi contoh dan ikutan kepada yang lain..

esok zino akan sambung dengan cerita bergambar... selamat malam..

9 comments:

budak chOmel said...

tahniah zinO~ esOk tangkap gmbr banyak2 ye.

MOKCIK AZWA said...

ooo...dapat APC yer...tahniah....kerja memang kena ikhlas, tapi kalau dpt penghargaan, morale pun naik sikit kan...lagi semangat nak meningkatkan mutu kerja...syabas!

ciK LyndaWawa igUana said...

tahniah pakcik...

ciK LyndaWawa igUana said...

tahniah pakcik...

Zareda Norman said...

Tahniah diucapkan...

CuTeMiUt78 said...

salam singgah kembali..
lama tak dtg menjengah..oh reheasal majlis apa ni ya

Dee said...

mesti majlis besar2 nih..

zino said...

budak comel.. tq
azwa..betul tu..
wawa.. tq
zar.. formal je ucapan tu hehe
majlis utk org cemerlang hehe
Dee.. besar sebab melibatkan ramai org hehe

kak Erna said...

tahniah..dah 3 kali kan..sebelum pencen..ado lagi sokali tu..alhamdulillahkan..ngadap menteri la nak ambik tu..se dulu..sompek bertukar2 mentori pert.tu..last..sape lagi..menteri pert.yang ado sekarang ni la..taon lopeh...