Wednesday, June 9, 2010

kisah nya..

ini bukan plus punya..

ni pun bukan hehe

anda pernah mengalamni perkara ni. benda ni nampak remeh je tapi kadang tu menyakit kan hati juga hehe.. sebelum nak sampai ke tol booth tu memasing bukan main pecut lagi semua nak cepat ke depan....

tetiba bila sampai masa nak bayar tol terhegeh2 terbelek2 mencari duit.. terbongkok bongkok.. agaknya mengutip duit siling atas lantai kereta tu hehe.. ada pulak yg lama tu.. dah tau nak lalu tol siap kan duit tu awal2 sikit.. tadi kan main lagi memotong..

rasa rasa macam nak cakap... " jalan je lah nanti biar saya bayar kan" hehe geram betul.. hehe

14 comments:

Zareda Norman said...

pakai smart tag jer.. heheh

aNIe said...

Betullah zino...memang selalu kena macam tu...memotong kita bukan main berdesup...pastu terhegeh2...adoi...sakit hati betul!!

DrSam said...

sebab tu le juga saya lebih suka menggunakan smart tag :)

zino said...

zar..
betul tu.. kenalah beralih lebih smart hehe

anie..
sampai depan tol baru perasan nak kena bayar agaknya hehe

Drsam..
sesuai utk org yg smart hehe

ikan emas said...

PAKAI SMART TAG KE ..T N GO KE



tetiba


bila sampai tol...


upa-rupanya amaun dah ciputtttttt...



haaa kau !


malu muka ..

Pak Ngah: said...

:: sabar je le.. sambil mengurut dada.. hehe

Angah said...

ohhh angah jua pernah termaki org depan kerana terhegeh-hegeh mencari duit la,baru nak raba poket la, plg nyampah beri duit besor utk tol seringget enam kupang... issh lempang baru tahu! hehehehe emosi sket

NONIE ABDUL AZIZ said...

HOHOHO...memang benda ni boleh mendatangkan marah..pastu bila dah pakai smart tag & tNG...masa dah nak sampai kat lorong tu baru tergagau2 mencari smart tag @ TNG...celah2 tu plak baki kad dah 0..dah nak kena mengundur...ayat standard yang akan terkeluar dari mulut saya BRENGSET..BAGHAL...punca dari dewang saya jugak diberi dosa kerana memaki dewang huhuhu

~mrs azmi~ said...

memang selalu hangin... bila dah nak sampai tol kemain lagi pancung depan kete orang..... padahal dah dekat ngan pondok tol.. pastu teruuuuuuuuuuus ke laluan TUNAI!!!
cheiittt!! poyos!! pancung orang kemain sampai gegar2 kete comel i.. ingatkan nak masuk lorong TAG cam I jugak

Dee said...

kalo gitu sy rela lambat2lah dpn uncle..nti uncle tlg byrkan..hahaha..

kak Erna said...

amboi..marah pulak dah..biar ah..agak e orang tu..lom ponah lalu tol..baru sesekali...he he..

zino said...

ikan emas..
ada juga nampak kereta gostan hehe

pakngah
sesekali geram juga terutama yg datang meluncur laju hehe

angah
garang juga angah ni ya hehe

nonie
macam2 ayat keluar hehe

mrs azmi..
agaknyaa baru perasan smart tag rosak hehe

Dee
cuba lah sekali nak tengok hehe

erna
kalau plat seremban den cayo la.. kalau W atau B kurang yakin tak pernah lalu tol hehe

NARDtheNERD said...

eheee..byk nye duit zino tolong byrkan....=))

zino said...

nard..
cakap dalam hati je bila geram hehe