Monday, June 21, 2010

hari minggu bersama Evi Qaisara..

gambar masa di kampong

di putrajaya

sesi memujuk hehe

nak cerita sikit pasal Qaisara.. boleh kan?? memang boleh pun sape nak marah kan..? kalau dia marah pun dia tak baca je lah posting ni hehe.. actually sabtu lepas angah balik rumah tidur di BTR,.. apa lagi peluang kami bergurau senda dengan Qaisara.. memula datang tu jangan kan usik, pandang pun tak boleh.. melekat je dengan abah dan mak dia..

tak pe tak pe beri dia peluang melihat alam sekitar dulu.. dah lama sikit tu baru lah boleh usik dan akhir nya boleh di pegang.....saja buat atok denga nenek dia geram je.. masuk hari ke dua dah boleh dukung dan bawa jalan jalan.. hehe.. dia pun dah mula betaktih.. tapi laju je jalan ke depan.. kena lah sedia menyambut.. tak lama lagi steady la tu.. dan mulut pun dah mula becok.. kena lah tunggu kamus cik rina keluar kalau nak paham semua perkataan yg di sebut..hehe.. satu perkataan yg jelas dia sebut papa.. cukup jelas dan nyaring dia sebut.. rasa nak rakam je jadi ring tone hehe..

tapi tak sempat nak tangkap gambar terbaru..selit kan juga lah gambar lama.. kalau dah pernah tengok tu tengok je lah lagi ya hehe


11 comments:

aNIe said...

Seronok melayan cucu di hujung minggu...kita ni bilalah pulak nak bermain2 dgn cucu...lambat sgt...hahaha

Aleeya said...

sedapnye nama evi qaisara huhuu

Catwoman said...

Alololololo.......comelnye anak dara kecil ni.

Berapa usia dia ye??

:)

en_me said...

saperlar tak sayang cucu..

tapi ader kanns.. ehehe

anymz said...

mano la anak abg korek namo evi qaisara tu bang..unik tapi sedap menyebutnya........secomel empunya nama..hehe

Masy said...

comeynyeee.. nama bukan main lg, cam omputih hehehehe

Dee said...

bergurau senda ngan cucu mmg seronok..bila xde..rindu je..

MOKCIK AZWA said...

seronoknya melayan cucu...evi tu nama isteri angah kan?

Zareda Norman said...

comelnyer eva.. tak lama lagi berkejaran lah atok dan nenek dia dengan si eva

CuTeMiUt78 said...

tomey..tomey.. ahhaakkkss... atok ngan nenek geram tgk gelagat dia ya.. al maklum la sekali2 balik kan

Ada Dalina said...

comelnyaa....