Thursday, June 10, 2010

cerita benda yg sama...



mulai esok semua orang akan bercerita benda yg sama.. bola bola bola.. sebelum miting bola, masa miting bola selepas miting pun bola.. masing masing akan bercerita dengan penuh semangat pasal bola, pemain macam itu , pengadil pulak macam ini.. lebih lebih lagi bila melibatkan team kegemaran.. malah ustaz yg bagi ceramah kat surau juga tidak ketinggalan membuat kiasan mengaitkan bola..

jangan ada sesiapa sebut pasal bola pasti dengan pantas di sambut sorang lagi dan lagi dan lagi. lepas tu meleret2 la cerita bola nya.. hafal semua pasukan , hafal semua pemain.. tadi masa meeting dah mula. pengerusi sentuh sikit je cepat je dia org menyampuk.hehe.. itu dia org la.. zino yg tak berapa minat bola ni susah nak joint apa yg dia org sembangkan..

nak kena tengok juga ke? hehe

7 comments:

Dee said...

x perlu uncle..mcm hubby dee pun kureng..dia kata apalah yg dikejar ramai2..bola tu satu je..gi je beli bola lain..hahaha..

dia pun tidur awal..x kuasa nk nontonn games..sports channel kt umah pun dee dh potong..hehehe..

zino said...

Dee
kalau borak dengan dia baru le cerita bola tak kluar hehe

Yunus Badawi said...

tak perlu tengok kalau tak minat. Buang masa aje tapi eloklah kalau tahu serba sikit sbb semua org akan bercakap pasal bola selama sebulan mulai esok hehehe

zino said...

YB
kena ambik tau le sikit2 kot kalau tak nanti nganga je bila member sembang hehe

en_me said...

dah lame tak main teka teka bola ghitewww.. uhuhu

Angah said...

zino, bos beso angah kat cini awai-awai lagi dah pesan kat staf lelaki, jgn coba-coba nak EL atau MC gara-gara ngantuk menonton bola, hehehe bos tu tak tau staf pompuan dia ni pon gile bola, tapi angah tak penah le EL atau mc...

kak Erna said...

tak payah la tengok kalau tak minat..tidor lagi baik..