Tuesday, June 15, 2010

semuga berjaya..anak ku..

semasa di kampong..

rombongan ke kelantan..

masa sambut birthday di rumah angah..

menerima anugerah cemerlang dari yayasan Titiwangsa..

nak tentu kan siapa sebenarnya juara.. hehe

masa dia tadika dulu kami pernah tanya..
bila besar hafizah nak jadi apa?
dia jawab "siang jadi cikgu malam jadi Doktor.."


semalam dia sms..berita yg di tunggu telah sampai..
satu perjalanan yg jauh..
satu perjuangan..
satu pengorbanan..
satu pencarian..

sekarang dia dalam perjalanan mencapai cita cita tersebut..
semuga dia berjaya.... inshaallah..



22 comments:

aNIe said...

Ke manakah tempat pengajian yang bakal Hafizah pergi?

Semoga dia sentiasa berjaya dalam mencapai cita2nya

kak Erna said...

semoga berjaya..nampaknya abah..kena simpan banyak duit..nak poi jumpa anak dara sorang..bukan dokek tu kan..jangan abah nangeh siang malam dah la..tak bolih tiap minggu macam yang lain2 tu...

Ada Dalina said...

tahniah...
smoga sgala impian jd kenyataan....

zino said...

anie
sebelum terbang dia akan belajar di shah alam dulu..

erna
tu yg den gisau tu.. nak jongok jauh..bukan setiap minggu tahun sekali pun tak mampu..

ada dalina
thanks u..

Zareda Norman said...

Zino
dah agak anak dara sorang ni akan terbang jauh berbanding abang abang dia dalam mencari ilmu. Dari dia kecil, zar lihat dia sangat agresif dan lebih confident.

Semoga dia berjaya

Yunus Badawi said...

Semoga Fizah berjaya membawa pulang segulung ijazah dan pengalaman berharga semasa berada di luar negara nanti.

Dia dapat tawaran ke mana Zino?

Masy said...

klu jadi doktor, ke ireland - mcm anak buah sy :)

apepon, tahniah fiza!

anymz said...

ke ireland ke bang?atau ke rusia?apo2 pun congrats to one and only doter abg tu.hehe

pB said...

Salam...


tahniah

MOKCIK AZWA said...

Tahniah Fizah! Semoga berjaya mencapai cita2...

ehem..ehem...lepas dapat ijazah tu jangan lupa kembali berkhidmat untuk negara hehehe....

idahani said...

tahniah Hafizah semoga sukses di masa2 akan datang..

n tahniah tu uncle zino too..

Dee said...

doa n restu ibu bapa tu penting..moga dia mencapai cita2 dia ye uncle..

KAMATO said...

Tahniah buat fizah dan kedua ibu bapanya

DrSam said...

Alhamdulillah. kita tumpang bangga dengan kejayaan anak bangsa. Semoga perjalanan jihadnya dipermudahkan dan kembali menjadi kebanggaan kedua ibubapa.

tahniah Fizah!

atty's said...

semoga hafizah berjaya mencapai cita2nya amin

Mak Su said...

moga berjaya ya hafizah :D

zino said...

zar..
tq

YB
inshaAllah.. amin

masy
oo ye ke?..

anymz
terima kasih..

pb
tq..

azwa..
kalau tak balik nangih omak e hehe

idahani..
tq..

Dee
inshaallah..

kamato
tq brother..

Drsam
tq..

atty
amin..

maksu
inshaaallah.. sama2 lah kita doakan ..

Catwoman said...

Semoga b`jaya ye, Hafizah.
Ikhlaskan diri utk terus m`cari ilmu pengetahuan.


From:
- Achik Zyma -

UnGu VioLet said...

all the best... and wish u luck.. :)

Angah said...

tahniah fizah dan kedua ibu bapa yang mendidiknya...

Hanisumayyah said...

tanhniah..moga terus berjaya!

chekgu BaniHassim said...

alhamdulillah...
semoga terus cemerlang...dan boleh berbakti pada mak ayah bile dah berjaya nnti...
amiin..