Thursday, June 3, 2010

konon nya..






kenkonon nya semalam ke putrajaya nenek nak bergurau senda dengan Qaisara..
tapi baby Qaisara demam, alahai kesian nya..
cepat sihat ya..esok uwan dia
nak datang lagi hehe


10 comments:

kak Erna said...

siannya qaisara..demam lagi dia..cepat semboh ye qaisara..

Zareda Norman said...

demam nak bijak lah tu.. tak pe, besar sikit lagi, tak larat ler uwan nak mengejar cucu tu

DrSam said...

uwan sudah rindu agaknya tu...semoa Qaisara cepat sembuh untuk dapat bermesra dengan uwannya.

Yunus Badawi said...

Demam nak meningkat akalnya lah tu. Semoga dia cepat sembuh. Baru best uwan gelut hehehe

Angah said...

semoga Qaisara cepat cihat...geramnye kat pipi dia meh cubit skettt.dah ada cucu, melawat cucu je la zino ngan mem ekk...

Kengkawan said...

Uwan??/ hehehhe
cepat betul masa berlalu eh pakngah

en_me said...

jangan masam masam ghiteww.. uhuhu

Dee said...

tembamnya qaisara..padanlah uwannya geram...

atty's said...

geramnya tgk baby Qaisara..mcm anak cina..

Mak Su said...

aiyo.... pipinya sangat tembam, rasa nak makan pipi dia.... nyam nyam nyam