Friday, August 12, 2011

jalan jalan cari pasal...















tak payah cerita la tengok gambar gambar tu dah boleh agak kat mana kan.. hehe kalau ada pertanyaan sila usulkan nanti zino jawab hehe.. terima kasih atas kerjasama anda...

19 comments:

~ez~ said...

jgn cr pasal uncle..hehehe

DrSam said...

pasal apa gambar 2 terakhir tu macam pelik aje, billboard dia memang terbongkang macam tu ke atau kena ribut?

Zareda Norman said...

jalan jalan ok, cari pasal jangan.. hehhee

Kengkawan said...

bestnya jalan2 macam tu?
ada apa g pavilion?
x kan shopping ms keje kot

arahman said...

Memang cari pasal dapat lotih jalan jalan di bulan puasa

zino said...

EZ..
jalan2 dengan big bos memang cari pasal.. ada je nanti arahan tambahan dia hehe

zino said...

Drsam..
satu daya tarikan.. menang terbungkang macam tu hehe

zino said...

zar
bukan cari pasal dengan sesiapa pun tapi dengan kerja yg bertambah.. hehe

zino said...

Andak..
tak masuk pun dalam tu.. hehe itu memang kerja , di kawasan awam saje...

zino said...

rahman..
itu yg sebenar nya hehe

azi said...

Salam..
Nak raya dah ni..jangan cari pasal...he..he..:)

zino said...

azi..
ok ok.... kena baik2 je kan hehe

MULAN said...

ronda2 tu seronok tapi kalo bulan puasa, tak de la kot.. tapi demi kerja tak dapat nak tolak kan..

zino said...

MULAN..
bila bos arah kena juga la buat hehe

Angah said...

wah pavilion gitu..

sayangsayangibu said...

memang cari pasal penat dan dahaga hehehe...

zino said...

angah
kena pegi tu hehe

zino said...

sayangibu
itu yg dapat hehe

ciK LyndaWawa igUana said...

wah..shopping..