Monday, October 10, 2011

Pamiran buku

Pagi tadi kami sempat ke pamiraran buku di Serdang sana bertempat di tapak MAHA oleh kerana ini firstime kesana tersesat juga la sekejap berpandukan arah yg di beritau adik sebelumnya

Bak kata malu bertanya sesat jalan setelah bertanya dengan pengawal di UPM tu barulah zino dapat kesan arah yg betul. Tapak utk meletak kereta amat luas lepas tu naik pulak suttle bus utk ke tempat pamiran buku tu

Sesampai disana memang dah ramai orang . Buku yg di pamir semuanya buku berbahasa inggeris memang menjadi idaman kakak. Dansemua buku di jual sangat murah . Sebuah novel hanya berharga RM8.00 shj. Paling mahal yg zino jumpa RM60.00

Kakak yg banyak memborong. Zino juga tak ketinggalan tapi tak ada lah cari novel tapi buku berkaitan photography, ada kisah perang dan kapal terbang kalau di kedai2 buku berharga ratusan inggit.

Akhirnya ini lah yg kami dapat hehe

20 comments:

OgysiJemariSeni said...

Zino... Saya tak gi tapi kirim kat member dapat gak buku puas hati...tahun depan harus pegi sendiri.

KAMATO said...

bro, sampai bila pameran tu

MulutPayau said...

Zino...bnyaknya beli buku....kalau dah minat membaca tu...kat mana2 pun akan dicari...

Angah said...

amboiiii banyaknye borong buku...good good...

cHeRyNa PiReS said...

kita geng! Kenapa tak jumpa semalam ye? Tapi Sha pergi belah malam...lepas gi kenduri kawan abah kat putrajaya...Malam taklah teruk sangat:)

ida napi said...

amboi borong buku bukan main lagi..dah abih baca jgn simpan, lelong kat sini lak..boleh? hikss..

MULAN said...

jeles sunggoh... kat kl ada macam2...

kasihibu said...

banyak sungguh buku
kalau dah ke kedai buku, pameran buku
memang tak sedar masa membeli kan?

MOKCIK AZWA said...

Kat tapak MAHA tu kerr...hhuhu..teringat kenangan keguguran selepas balik daripada MAHA. Sampai bila pameran buku nie ek??

Dee said...

dee tak sempat pegi..tp byknyer buku..syok kan..

zino said...

ogy
kena borong sendiri baru puas hati hehe

zino said...

kamato
7-16 Oct 2011....

zino said...

MP
anak dara zino tu tak boleh putus buku utk di baca..

zino said...

Angah
ada banyak lagi tu... pegi la. hehe

zino said...

sha
jam 3.00 saya dah balik hehe..

zino said...

ida
makin lama harga makin mahal tau hehe

zino said...

MULAN
semua nya ada di sini... dah macam iklan pulak hehe

zino said...

kasihibu..
itu pun sebab dah tak larat angkat hehe

zino said...

Azwa
sampai 16 hb.. ada masa lagi kalau nak pegi tu.

zino said...

Dee
katanya ada sejuta buku yg di pamir dan jual..