Tuesday, October 18, 2011

cuti lagi.....

Akibat musibah yg berlaku ahad lepas.. zino masih bercuti MC kata Dr jangan bergerak banyak sangat berehat je kat rumah.... maka ini lah yang zino lakukan sekarang.. lepas solat suboh boleh sambung tidu.. mandi boleh di lewatkan kecuali pagi ni.. dah siap pandi awal sebelum solat... lepas sarapan termenung dan boleh baring balik....

sakit belakang dah banyak berkurangan tapi masih sakit bila membongkok lelebih.. tapi rasanya dalam proses nak baik la tu.. masih makan ubat yg di bekalkan.. dan masih tampal ubat utk mengurangkan bengkak kat belakang tu... ubat tu berangin mungkin utk menyerap angin yg ada di kawasan yg bengkak tu.. dan bengkak pun dah susut banyak.. alhamdulilah....

mem zino pun sama cuti.. hari ni zino kata kalau nak kerja boleh la tapi dia pilih utk duduk di rumah juga.. takut agaknya zino kebuluran tak makan hehe.. kalau zino sorang nanti pandai la apa nak makan .. bila dia ada makin cepat la zino sembuh.. makan minum dia yg urus.. nak letak ubat kat belakang tu memang zino tak boleh lakukan nampak pun tak.. terima kasih banyak dengan mem yg sangat prehatin dengan kesihatan zino...

esok dia akan fikir nak kerja ke atau ikut sama cuti... letih juga sebenar nya bila duduk je kat rumah ni.. tapi apa boleh buat kan.. kesihatan perlu di uatamakan...

16 comments:

pB said...

semoga cepat sembuh




mandi awal ...
ek..

Angah said...

duduk rehat kat rumah, jgn pikir hal-hal kerja ye!

kasihibu said...

kalau sya pun gitu, enpakwe tak sihat memang tak senang hati nak tinggalkan seorang di rumah

semoga cepat sembuh

Zareda Norman said...

selamat berehat zino... untunglah mem jago ek

Acik Erna said...

betul tu..mano boleh tinggalkan sorang..namo pun dah sakit..

MOKCIK AZWA said...

alhamdulillah..ada mema jaga, lagi la cepat sembuh..

azi said...

Zino...
Semoga cepat sembuh ye...banyakkan berehat...untunglak dapat manja2 dengan isteri tersayang....bila lagikan nak manja-manja...he..he..

MULAN said...

moga cepat sembuh... tapi kalau cepat sembuh takde la dapat honeymoon lama2 kat rumah dgn mem.. heheh..

zino said...

pB
tq

zino said...

angah
seminggu rehat ni..

zino said...

kasihibu..
tq

zino said...

zar
berbaloi zar asyik makan je hehe

zino said...

erna
botol la tu kan hehe

zino said...

azwa
tq

zino said...

azi
masa sakit terlebih sikit hehe

zino said...

mulan
dapat la seminggu hehe