Thursday, May 12, 2011

bah adik dapat hadiah....

malam tadi adik beritau dia dapat hadiah.... mama yg bagi.. abah yg mamai baru terjaga jeling je lah apa yg dia nak tunjuk... tak ada lah nak beri perhatian sangat... so pagi tadi dia tunjuk balik ... tak puas hati agaknya...

ehh betul ke talipon ni... zino minta no dan call .....la.. oo memang talipon betul la bukan main main.. hehe nampak gaya nya lepas ni bertambah la talipon yg perlu zino TOP UP hehe... hadiah yg abah janji belum sempat lagi nak pegi beli hehe

20 comments:

Cik Nana Serindit said...

sonok nya adik dapat hadiahhh

pB said...

pakai post paid jer

Zareda Norman said...

budak budak sekarang mmg advance. Cik ika pun dah lama pakai HP sbb senang zar nak pantau dia bila ada koko.. sabar ajelah

noorlara said...

itulah bertuahnye anak-anak zaman ini, kite ibubapa yg menanggung beban, nak wat camna dah tanggungjawab kan kan kan. muaah-mudahan anak-anak mensyukuri nikmat yg Allah berikan

atty's said...

itu lah budak2 skrg..kena gak pakai hp..kot ada hal penting ..nak kol ibubapa kan

aNIe said...

Zino... anak2 ni pakai tepon mak abah yang susah... kejap2 kena top up...

Tapi selalu janji ngan fareez... top up boleh sebulan sekali je...hehehe... kedekut mak dia ni...

Angah said...

caya lah adik, dapat h/phone...

MOKCIK AZWA said...

seronoknya dapat hadiah...abah jer kurang seronok sebab kena top up hahaha

wa khairul onggon said...

Wahh tahniah.. penting jugak kan sbb senang ape2 hal :)

zino said...

nana..
abah terkejut adik dapat hadiah tu..

zino said...

zar
sesuai tu...

zino said...

noorlara
mudah2an..

zino said...

pB
sape nak pantau bill beratus2 nanti hehe

zino said...

anie
bukan setakat adik.. mem punya top up sebulan sekali je dapat berungut mem hehe

zino said...

atty
betul tu ..teknologi utk kemudahan..

zino said...

azwa
tu le pasal hehe

zino said...

angah
abah tak bagi mama yg bagi hehe

zino said...

khairul
betul juga tu hehe

zino said...

la mana pegi komen sebelum ni..

sayangsayangibu said...

hehehe...samolah kito bang
en3 dan komen pun hilang (,")