Wednesday, May 25, 2011

kerja kerja kerja

Dalam seminggu dua ni agak sibuk sikit... bukan sibuk macam mana setiap hari ada saja jadual meeting yg perlu zino pengerusikan... dulu sebelum duduk di tempat ni selalu berungut bila nak jumpa bos... mana lah bos ni pergi asyik meeting meeting meeting.. susah sangat nak jumpa batang hidung.... agak nya sekarang anak buah pulak yg sebut perkara yg sama...

oleh yang demikian saya amal kan dasar pintu terbuka... walaupun pintu bilik tu tu tak la di buka.. memang sentiasa tertutup pun tapi sesiapa yg nak jumpa boleh datang bila bila masa , masa saya sorang ke masa ada orang ke masa meeting ke.. kalau perlu kan arahan , maklum balas , haja tuju.. datang je jumpa jangan malu dan jangan segan.. saya cuba kurangkan protokol.... kerja perlu beres....

sekarang ni masing sibuk bercerita pasal berita baik yg pernah saya sebut dulu... setakat ni saya tak mau bincang apa apa.. biar le mereka meramal... kita tunggu ramalan siapa yg kena hehe... ok hari ni pun agak sibuk.. pagi petang dah ada jadual.. meeting dan lawatan.. semuga anda ceria dalam apa saja yg anda lakukan....

14 comments:

kakpah said...

selmat menjalankan kerja. ada masa rehat minum kopi tak zino..

fotolumayan said...

bz kanns.. ehehe

Acik Erna said...

macam ponah baco lak tajuk ni..he he..

Angah said...

bagus lah dapat bos yg buat 'dasar buka pintu', senang staf nak jumpa..

MULAN said...

bagus boss ni.. moga sentiasa diberkati Yang Maha Esa..

MulutPayau said...

Bestnya kalau dapat boss macam ni....

zino said...

kakpah..
makan pun boleh lagi hehe

zino said...

fololumayan...
ada masa sangat la bzz hehe

zino said...

erna
siaran ulangan ke? hehe

zino said...

angah
harap kurang aduan hehe

zino said...

MULAN
amin....

zino said...

MP
teh tarik siap hehe

cik rama-rama said...

selamat bekerja pak ngah..:)

zino said...

along..
tq