Saturday, May 14, 2011

testing testing..1 2 3

katanya blog dah ok...
bila di tinjau2 komen dalam posting sebelum ni ilang..
ada kerja pembersihan ke?
tak pe lah
janji dah boleh guna...


ok la itu je nak tulis
nak pegi kenduri kawin dulu..
ada dua
dua2 area selatan..
kalau sempat kejar kedua sekali
kalau tak sempat satu pun ok..

bye..

2 comments:

azieazah said...

Ya. blog dah ok.
Entri pun dah muncul semula, cuma semua komen hilang.

Yati said...

So far, nampak ok je blogspot kan. Cuma ada sesetengah blog singgah semalam, entri jadi bercampur aduk pula. Yang dulu publish duduk paling atas, yang latest entri dah ke belakang. Nasib baik kita hilang komen je.