Sunday, May 8, 2011

nak tengok lampu konon...

tadi bila lepas makan makan di kg baru nak lalu la bukit bintang.. Arifah nak tengok lampu ...masa memula masuk jln Sultan Ismail tu ok je.. tapi bila lepas simpang jalan PRamlee tetiba jalan terus sendat... tak bergerak langsung... tak ada cara nak mengelak dan melencong ke tempat lain... terpaksa la redah je

rupa rupanya jalan masuk ke Bukit Bintang di Tutup ...lupa pulak acara apa ada kat sana yg perlu tutup jalan... ini pesanan utk En polis.... ok la kalau nak tutup jalan tapi boleh tak letak anggota di simpang simpang jalan di depan sana.. bila jalan tutup persimpangan depan sana tak boleh nak menampung lebihan trafik.. ada faham.. dengan bantuan tuan boleh la di lancarkan lagi perjalanan... lebihkan sedikit kereta yg terperangkap ni supaya boleh cepat keluar... ini taun hanya tercegat di jalan jalan yg di tutup je tanpa mempedulikan kesukaran trafik di hujung sana.. ada faham!!!

saya tak marah pun.....

24 comments:

Zareda Norman said...

abang polis
zino tak marah pun... dia nasihattttt jer.. heheh

ciK LyndaWawa igUana said...

nape tak ambik gambar lampu..huhuhu

Acik Erna said...

marah nampak..he he..cucu punya pasal..sape2 pun boleh kena marah..he he..sayang cucu..

Angah said...

abang polis oh..abang polis...kat luar UM ni kadang2 abang polis ni yang buat jalan jem....duk ramai-ramai kt tg jalan...org nak lalu pon susah...

Sham said...

bukan marah...nasihat...heee...saya pun suka pusing2 situ kalau ke kl waktu malam...

Yati said...

Kalau husband saya, suka sangkut tempat jem. Kita kalau boleh nak elak. Tapi dia suka, rindu jem, sebab kat tempat saya ni, jarang-jarang sekali jalan jem. :)

ieda said...

alhamdulillah...saya duduk kat tempat yg tak jem.tapi kena timing jugakla..kalau keluar time budak balik sekolah mmg sengaja cari pasal.

kakpah said...

petang semalam terperangkap dalam jem yang tak menasabah. adui.. bengkek!!

Yunus Badawi said...

zino tak marah cuma terkilan tengok polis trafik yg cuma berdiri tu bila dia boleh lebih proaktif mengawal lalulintas di simpang Jalan Ampang/Jalan Sultan Ismail tu. Bagi tahu pemandu Jalan Bukit Bintang ditutup. Baru tabik kalau proaktif mcm tu kannnn?

zino said...

zar
betul zar tak marah pun hehe

zino said...

wawa
dah sangkut jem lupa nak tangkap gambar hehe

zino said...

erna
arifah ada dalam kereta tak boleh marah2 hehe

zino said...

angah
itu la kadang tak paham tindakan mereka..

zino said...

sham..
mood malam tadi spoil hehe

zino said...

Yati..
nak sangat jem dalang Kl hehe

zino said...

ieda
bagus la...

zino said...

kakpah
kadang tu memmang tak paham kenapa harus jem hehe

zino said...

YB..
itu yg sepatut dia org buat bukan tercegat ramai2 di satu lokasi.. tak membantu langsung..

Mama AA's said...

saya pun x marah... nasihat jek... hehehe

DrSam said...

jawapan skema polis (agaknya) : tak cukup kakitangan...

zino said...

mama AA
tak boleh marah2 hehe

zino said...

Drsam..
jawapan standard..

KAMATO said...

salam bro, tak marah tapi geram .....

zino said...

kamato
betul tu hehe