Thursday, June 16, 2011

pakcik kayo.....

Oleh kerana zino dapat durian runtuh yg terlampau lampau.... setiap pembaca blog ni akan di hadiahkan sorang 100 inggit.. hehe itu pun selepas pihak coca cola membayar zino satu juta paunds.. hehe dalam ringgit anda boleh kira sendiri la.. hehe tak caya tengok email yg dia orang hantar di bawah ni..


Dear Sir/Madam,
Notice!!!

Your Mail-ID has been awarded 1,000,000.00 GBP from The
Coca-Cola Online Promo 2011
For claims, send the below details to Coca-Cola Claims Department via E-mail:
cokeofficials@hotmail.co.uk

Name:
Address:
Phone No:
Age: Sex:
Occupation:
Country:


20 comments:

sayangsayangibu said...

hehehe...kalau bebetul gitu memang seronoklah

tp jangan kita pulak yg terkena kan?
bagi sya itu nak mengenakan orang tu.

zino said...

sayangsayangibu..
betul tu tak de makna nya org nak bagi kita sampai sejuta sesaje je hehe

Zareda Norman said...

Wow.. Hehe

cik rama-rama said...

yg musykil, pak ngah mnum cola ker??hihi

zino said...

zar..
tunggu seribu tu ya hehe

zino said...

along..
jarang sangat hehe

MulutPayau said...

wow!!!!!kalau dpat dunia ini ana yg punya...heheheh..

zino said...

MP..
tu le boleh belanja teh tarik kan hehe

Acik Erna said...

memang boto la pak cik kayo..he he..

MOKCIK AZWA said...

wah...pokcik kayoo...jgn lupa open table kelak...hahaha

Angah said...

jangan lupa kat teman ni ha...teman pun nak kaya jugak...

MULAN said...

mintak2 la betol ni... jgn lupa saya ya... hehe..

Mama AA's said...

jgn lupa saya..... hehehe

KAMATO said...

kalau dah kayo nanti bolehla sponsor TT kat medan he he...

zino said...

erna
kenapa ? tak percaya? hehe

zino said...

azwa..
anytime apa lah sangat hehe

zino said...

angah
ok no problem hehe

zino said...

MULAN..
tak lupa punya hehe

zino said...

mama AA
ok.. tunggu zino umum hehe

zino said...

kamato
cadangan yg baik hehe