Saturday, June 18, 2011

siapa dalang nya nak juga tau??

90 peratus serangan dilakukan penggodam tempatan: Maximus


2011/06/17

PUTRAJAYA: Sembilan puluh peratus serangan ke atas beberapa laman web rasmi kerajaan dan swasta sejak empat hari lalu dilakukan penggodam tempatan, kata Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi, Datuk Seri Dr Maximus Ongkili. Beliau berkata, polis dan agensi berkaitan kini dalam proses mengenal pasti semua penggodam.
"Kami sudah mendapat tahu bahawa hampir semua ini dilakukan orang tempatan, bukan pihak antarabangsa," katanya kepada pemberita pada satu sidang akhbar di sini hari ini.

siapa lah agaknya dalang di sebalik kerja menggodam ni.... tau nak menyusahkan orang je... harap semua tu dapat di cekup dan menerima hukuman...


5 comments:

lupekanje said...

sajo test ilmu tu zino....
tpi mmg la mnyusahkan org lain. Tak baik kan buat centu.

sayangsayangibu said...

ada bakat nak menghancurkan negara tu.

Acik Erna said...

pandai yo orang malaysia ni kan..cumo kepandaian disalah guno..

Zareda Norman said...

panik 1 malaysia

wa khairul onggon said...

Berhabislah duit kerajaan nanti nak wat baikpulih itu ini sedangkan itupun duit rakyat jugak smeuanya kerana penggodam.. :P