Saturday, June 18, 2011

tertunai sudah...

janji nya dah lama sejak adik punya birthday hari tu lagi... tapi abah asyik tangguh je.. hehe nak tunggu durian runtuh dulu hehe.. tetiba LHDN datang utk membantu... cek yg dia bagi cukup untuk melunaskan janji utk adik... zais beskal tu sesuai juga utk abah guna sesekali nanti.. hehe.. sekarang ni trend berbasikal utk ber rekreasi semakin popular ... ayoh berbasikal utk kesihatan anda..

10 comments:

Acik Erna said...

wah..adik dah dapat hadiah..beskal idaman adik..abah jangan kacau..kalau nak beriadah nak beskal..beli sendiri..ha ha..

aNIe said...

Mesti adik suka dpt beskal baru... si kecik kita ni ntah bila nak pandai naik beskal pun tak tau...

zino said...

erna
saja beli yg dewasa punya mana lah tau abah boleh pinjam hehe

zino said...

Anie
adik tu baru je tau ..itu pun kawan2 dia yg ajar siap bagi pinjam beskal sekali hehe

Dee said...

duit refund LHDN sy akan digunakan di kuching ngan anak2 nti uncle..hehehe..

zino said...

Dee
banyak tu hehe

LIPISLADY said...

Sallam,

Hohoho basikal tua..
oppsss..bukan, basikal muda,
hati hati dek bawak basikal tu ye..

zino said...

lipislady..
adik tu baru pandai je tu memang nak kena pantau...tq

Angah said...

hoyeh hiyehhh...adik dapat hadiah...
erkk...utk angah , sudah di pos ya!

zino said...

angah..
on the way hehe