Saturday, June 11, 2011

selamat hari lahir..

ini angah masa dia kecik2 dulu....
tolong peratikan tang rambut tu ya..

yg ni bila dah besar sikit lagi...
rambut masih peseen yg sama..hehe

yg ni dah besar lagi... tak ada la macam anak jepun lagi dah..
kalau tak pegi mana pun orang kata anak jepun..
pak sedara kat selayang memang panggil dia
anak jepun sampai ke besar..


ini angah dah besar panjang kata orang...
dah ready nak jadi suami orang..
dah bersedia utk tanggong jawab..



sekarang pesen jepun berpindh ke Qaisara anak angah.. hehe

selamat hari lahir semuga panjang umur murah rezeki dan
di permudah segala urusan..
amin

11 comments:

Mimie.Candy Cane said...

Sebijik mcm qaisara..mcm fotostate..hehehe

Acik Erna said...

selamat hari lahir angah..
memang serupo macam qaisara maso kocik angah..

cik rama-rama said...

mulut qaisara mcm angah..hihihi

zino said...

mimie..
ramai yg komen macam tu hehe

zino said...

erna
tu le..

zino said...

cik rama rama
ye ke.. hehe

chekgu BaniHassim said...

hmm...kiut la fesyen anak jepun nih...hehehe

zino said...

chekgu..
anak jepun malaysia hehe..

MULAN said...

happy birthday angah...

moga berjaya dunia & akhirat..

Zareda Norman said...

happy birthday angah

Ada Dalina said...

hepi belated bday angah...

ya Allah, chomelnya qaisara....geyammmM! :D