Sunday, February 7, 2010

Arifah dan Qaisara





Malam ni Arifah dan Qaisara datang bertandang.. dah lama tak jumpa Arifah.. selama ni dia duduk dengan nenek di JB.. sejak ibu dia sambung belajar di JB dulu Arifah duduk sana.. dan along berulang alik ke JB setiap hujung minggu..balik JB macam balik segemban yo hehe.. sekarang ibu dah habis belajar dan dah mula mengajar di KL so Arifah pun dah duduk dengan mereka semula...kesian pulak atok dan nenek. di JB.. Arifah tak berapa sihat.. selsema masih belum hilang.. selera makan pun agaknya berkurangan.. rindu atok dengan nenek ke?

Qaisara memang selalu jumpa sekurang2 nya seminggu sekali.. kalau dulu tak mau langsung di usik.. kalau cuba nak dukung ke terus la tunjuk perasaan .. tapi lama kelamaan dia dah ok.. boleh le bergurau senda dengan dia.. semakin cerdik.. semakin comel.. dah mula respond dengan apa yg kita cakap..

so malam ni mereka berjumpa semula.. setelah sekian lama tak jumpa berbual dengan bahasa yg dia berdua je paham.. hehe..bila dia orang dah balik baru le adik boleh bermanja dengan abah dia.. kalau tak dia kena main peranan sebagai pak su hehe

17 comments:

tunbegia said...

sungguh comel,

Hanisumayyah said...

Bahagianya atok melihat cucu2nya yer....comel sungguh dua2 tu...

aNIe said...

Yang masih merangkak tu Qaisara ye...hehehe...macam anak jepun...tembam & comel...arifah pun dah besar...pinjam rambut bleh...hehehe

Yunus Badawi said...

wah seronoklah atuk dan nenek yg di BTR ni dpt main dgn cucu.

Kesian Hazwan. Sabar ajelah hehehe

zino said...

tun begia..
itu lah cucu atok hehe

hanisumayyah..
alhamdullilah..tq

anie
masa kecik2 dulu ayah dia yg di gelar anak jepun hehe..boleh banding gambar angah dengan qaisara ni hehe

YB
pak su kena lah sabar hehe

Dee said...

paksu tu kuat merajuk x? hahaha..

Erna said...

alahai..come e cucu atok..bolih pinjam...

MOKCIK AZWA said...

comel2nya cucu. sokojap yo cucu dah membesar kan...rasa macam baru ajer gi majlis kenduri kat KB tempohari.

Mak Su said...

tak dapek nak campo perbualan dak kenit dua orang tu, sohih den tak paham :)

zino said...

Dee
pak su tu kuat merajuk.. pernah dia kata tak ada siapa nak main dengan adik.. hehe

erna
nak pinjam buat apa hehe

azwa..
masa bagitu pantas berlalu..

mak su..
dia berdua je paham.. bila qaisara menyarap arifah pun ikut sama hehe

SoFie NuR said...

comeyyyy~~!!
nak picit2 je pipi tu..hehe

zino said...

sofie..
asal jangan sampai nangis dah hehe

Masy said...

tembamnyeeeeeeeeeeeeeeeeee

KAMATO said...

dah takda anak kecik lagi, geram tenguk baby....

tunbegia said...

zino, tB macam ternampak bekas melecur saja leher arifah, betul kah atau tB tersalah pandang, minta maaf ya

salamm,

zino said...

masy..
itu lah cucu atok hehe

kamato
seronok tengok baby ni..

tB
pandangan je tak ada apa masaalah dengan baby tu.. hehe

Zareda Norman said...

lepas ni pak su sure mintak anak sedara lelaki plak.. hhhehehe