Friday, February 5, 2010

ke 100

zino baru je nak tulis siapa kah yg bertuah jadi followers yang ke 100..sebab ada hadiah menanti.. bila buka blog sekejap tadi rupa nya dah ada yang ke seratus..tahniah leeya...memang bercadang nak bagi hadiah pun hehe..

untuk tuntut hadiah sila tinggal kan nama dan alamat ke dalam ni

zino2020@gmail.com...

12 comments:

Zareda Norman said...

wah siapakah yg bertuah itu.. cepat tinggalkan nama dan alamat.. zino nak bagi hadiah godang

leeya said...

yayy..saya la yg bertuah ituuuu..hehehehehe

zino said...

zar
jawapan ada di bawah..

leeya..
memang bertuah.. hehe

aNIe said...

Yeay!! Leeya menang...

Huhuhu...kalau tau ada hadiah jadi follower ke 100..takmo follow awal2 dulu...hehehe

zino said...

anie
kalau semua fikir macam tu zino langsung tak ada followers hehe

Pok Li said...

Tak 100 pun tak apa kan. Nak jugak. He he he.

Zyma Da` Catwoman said...

Salam Zino.....

Aku bukan la follower ko yg ke-100......tapi aku adalah follower ko yg setia dan sopan santun,
kan..kan...kan...

Lalalalalala.....

;)

zino said...

pok li..
nak hadiah juga ke ? hehe

zyma
ada maksud tu hehe

tunbegia said...

nak jadi follower pun tB tidak tahu,

salamm,

sakurasa 2 said...

betul kata kak anie tu ;-(((

ciK LyndaWawa igUana said...

ala..org dah jadi follower awal lagi..nape takde hadiah erk......

zino said...

alamak masaalah ni ramai yg tak puas hati.. nanti lah di fikirkan apa nak buat supaya ada hadiah utk di rebut.. hehe