Wednesday, February 3, 2010

sakit tekak..

tetiba hari ni sakit tekak menyerang kembali.. mula terasa perit.. dan suara semakin halus.. payah betul bila nak berbincang di pejabat tadi.. so malam tadi dah jumpa doktor.. bermacam jenis ubat.. dia kata kena diam2 jangan banyak cakap..

so esok.. hanya bahasa isyarat akan di guna.. senyum angguk2 geleng2..

15 comments:

tunbegia said...

update blog tidak perlu menggunakan suara,

salamm,

Dee said...

moga cepat sembuh ye uncle..

pB said...

senyum itu sedekah

noorlara said...

Petua org tua, minum air nasi yg diembunkan semalaman atau air perahan asam jawa engan madu lebah yg juga diembunkan semalaman. Cubelah Insyaallah berkesan.

MOKCIK AZWA said...

agaknya musim org hilang suara kut nie...sana sini pun kedengaran orang batuk2 dan suara makin lama makin halus...huhuhu

MOKCIK AZWA said...
This comment has been removed by the author.
SoFie NuR said...

minum air banyak2 uncle...
get well soon..

Mak Su said...

hihihi, tak leh bayang... ;)

eh, sori. sori, moga lekas sembuh ek

maklang said...

Moga cepat baik...

MULAN said...

moga cepat sembuh..

Zyma Da` Catwoman said...

Dahhhh, dahhhhh....pegi minum air cap badak!!! Kasik sejuk satu badan!!!


Huhuhuhuhu

;)

zino said...

tun begia
betul tu. hehe

dee
dah beransur sembunh.. tq

pB
tepat

noorlara
terima kasih dengan petua tu..

azwa
nanti tuan hakim tak dengar macam mana? hehe

sofie nur
tq

mak su
bayangkan yg dingin

maklang
tq

mulan
terima kasih

zyma
tq.. dah minum air suam hehe

Zareda Norman said...

zino

musimlah sekrang ni.. masih sakit tekak ker?

zino said...

zar
dah makin ok..

Pnut said...

Zino, anak teruna kami pun ngendeng minta belikan benda alah ni...
erkkk baru darjah 3 tuuuu