Sunday, February 7, 2010

selamat pengantin baru..

Sebentar tadi kami ke Klang memenuhi jemputan seorang kawan blog..dulu la dia ada blog tapi dah lama pencen dari menulis.. walaupun tidak menulis persahabatan kekal dan masih berterusan.. so hari ni sampai le masa dia menaiki jinjang pelamin..

pada kebiasaan nya bila saja masuk klang pasti akan sesat ke mana mana.. dan seperti biasa orang klang juga jadi mangsa menunjuk arah.. tak kan nak tanya orang langat lak kan.. so kali ni kami masuk ke klang lagi sebenar nya ke Pulau Indah Klang, dari BTR ke Pulau Indah hanya perlu masuk satu simpang je.. terus menerus melalui KESAS.. hanya perlu berhenti 3 kali utk membayar TOL hehe..

tetamu yg datang sungguh ramai, kena pulak kami sampai waktu puncak.. memang dah time makan.. alhamdullilah..majlis nampak nya berjalan lancar..selamat pengantin baru untuk ana dan pasangan.. semuga berbahagia sehingga ke akhir hayat..ada ambik gambar tadi tapi tak berapa terang so tak dapat le nak tengok gambar pengantin nya..

7 comments:

Mimie.Candy Cane said...

selamat pengantin baru buat pasangn pengantin.semoga berbahagia ke anak cucu

sI tEDI said...

selamat pengantin baru zino! eh! ana!

pB said...

kenduri rata riti

zino said...

mimie..
semuga mereka selamat..

si tedi..
tersedak di buat nya hehe

pB
kemana program ari ni?..

Zyma Da` Catwoman said...

Musim nasik minyak kembali lagiiiiiiiiii......

Hihihihi...

:)

zino said...

zyma..
betul tu..

Zareda Norman said...

musim nasi minyak tak kira bulan berapa dah sekarang CNY ni pun kami nak berjalan jauh makan nasi minyak