Saturday, February 13, 2010

holiday..

kepada yang akan memulakan perjalaqnan jauh utk berholiday.. selamat memandu .. berhati2 di jalan raya tak perlu lah nak berkejaran apa lagi kalau nak berlumba lumpa menuju distinasi.. apa yg lebih penting anda semua selamat sampai ke tempat yg di tuju.. apa salah nya kalau lambat sedikit.. tak lari gunung di kejar ewah..

perancangan awal kami sepatutnya ikut serta dalam percutian ke langkawi yang di ceritakan erna tu tapi apa kan daya beberapa perkara berlaku sehingga kami terpaksa menangguhkan percutian bersama mereka.. harap mereka enjoy ber holiday di langkawi.. belum rezeki nak bercuti bersama.. memang dah lama sangat tak pergi ke sana , last sekali pegi masa kakak tadika lagi.. hehe..dah berapa tahun tu.. dan alang yg jadi hero.. zaman tu alang terkenal dengan merajuk dia.. jangan silap sikit.. hehe..

holiday tu adalah hadiah utk angah selepas UPSR.. tapi satu keluarga dapat faedah nya.. hehe.. agaknya dah banyak perubahan di sana...

anda pulak ke mana?

11 comments:

Zyma Da` Catwoman said...

Salam Zino.....

Jom la kita holiday b`sama2 sambil makan buah limau CNY.

:) Happy Holiday & be safe on the road.

zino said...

zyma
kemana cadangan tu.. tahun ni nampak tak ada langsung dapat buah limau tu sebab ada larangan hehe

sakurasa 2 said...

zino bercuti di umah ajer ke?

Zareda Norman said...

zino

berehat di rumah pun ok.. sabil jenjalan di KL yang mula lenggang tu

zino said...

sakura
nampak gaya nya bercfuti di rumah je lah hehe

zar
inilah masa nak menikmati kelapangan di KL hehe

cikgu_math said...

selamat bercuti, zino.
CM pun nak tumpang bercuti,walau pun masih tak berapa sihat... tapi mood bercuti lebih

ciK LyndaWawa igUana said...

takde kemana2......hehe..selamat ber cooo tii.....

Yunus Badawi said...

kali ni zino tak dpt pergi Langkawi takpe. Lain kali pergilah.
Saya pun dah 3 tahun lebih rasanya tak ke sana.

Kami balik kampung aje cuti ni kerana sepupu emak Adam kahwin.

SoFie NuR said...

saya duduk kat umah je...masak memasak..hehee

selamat bercutiii~~!!

miss_eliana said...

bcuti dlm UIA ni je...
wuwuwu...

happy holiday!

zino said...

cikgu math..
semuga cepat sembuh..

lynda
selamat bercoti..

YB
best tu makan kenduri..

sofie nur..
masak lebih sikit ya.. hehe

miss elina..
cuti yg menjimatkan hehe