Monday, February 15, 2010

berita bergambar....











merakam aksi qaisara bila balik dari spital..
sempat main di taman kat bawah tu..
Pak Su pun tak ketinggalan interframe hehe..


10 comments:

intan.dayana said...

wahhhhh~ mcm anak cina lahhhh.

Yunus Badawi said...

komen saya pun sama mcm intan dayana.... hehehe

aNIe said...

Qaisara ni kalau ilang orang ingat mak ayah dia cina...hehehe...

Zareda Norman said...

masih tak ceria Qaisara.. heheh tapi dah kuar spital tu dah alhamdulillah

tunbegia said...

siapalah geget pipi qaisara yang merah yang comel,

salamm,

ikan emas said...

Qaisara,
Gong Hi Fat Chai..
banyak dapat ang pau??


hehehe...geram aku tengok pipi tembam dia tu!!

ATIQAH TAHAR said...

cute nya cucu atok ni...hehe

zino said...

intan..
ada kata jepun hehe

YB
satu pendapat hehe

anie
pun sama ke? hehe

zr
senyum dia amat mahal hehe

tunbegia
nyamuk kot hehe

ikan emas
dah bertambah ramai yg geram tu hehe

atiqah
cucu atok la kata kan hehe

sue said...

wah..comey nyer Qaisara nih..look chinesseee..btw salam perkenalan

zino said...

sue
tq sudi singgah blog zino..salam..