Thursday, February 11, 2010

exsiden

masa zino sedang berbengkelan di PICC siang tadi.. dapat satu mesej dari adik.. anak se exsiden ada di spital serdang.. tak sempat nak tanya butir nya.. sebab sedang sibuk berdiskusi.. tak lama lepas tu adik call. baru la dapat maklumat lanjut.. anak sedara zino tu patah peha kanan..dan pergelangan tangan kiri.. exsiden nya petang semalam.. motor berlaga dengan kereta ..dan motor hangus terbakar....malang nya pihak hospital masih membuat sebarang tindakan .. agaknya terlampau banyak kes.... adik zino mengambil keputusan nak pindahkan ke spital swasta..

petang tadi lepas kerja (balik awal) kami bergegas ke spital tapi adik zino minta bantuan jemput mem dia di Bangi bawa ke spital.. so kami pun terus ke Bangi dulu.. pesan dengan mama hazwan ambik lewat sikit..atau terus je tidur sana...memang hawzan terpaksa tidur rumah mama pun bila dia dah lelap sebelum sempat kami datang ambil..

sehingga kami balik tadi Doktor pakar masih belum sampai.. rasa nya esok mungkin ada perkembangan baru.. kepada mohd.. bersabar la.. tabah dengan dugaan yg menimpa.. lain kali lebih berhati hati bila bawa motor.. malang memang tidak berbau.. semuga cepat sembuh..

8 comments:

SoFie NuR said...

semoga tiada apa yg serius...

tunbegia said...

semoga mohd mendapat rawatan sebaiknya, dan cepat sembuh,

salamm,

leeya said...

semoga cepat sembuh..malang memang tidak berbau..huhu

Dee said...

moga cepat sembuh dan tidak serius sgt kecederaannya..

Zareda Norman said...

semoga semuanya baik baik saja. Dan cepat sembuh buat anak sedara zino tu

memang malang tak berbau...

silversarina said...

Semoga segera sembuh .

abuafif said...

semoga cepat sembuh...syafahullah...kadang2 kita dah berhati2..org lain pulak yg sengal...

Mak Su said...

didoakan moga tiada apa2 dan cepat2lah sembuh