Thursday, April 7, 2011

ada ke patut?

ini yg di oder utk dinner!!!
agak2 patut ke..? hehe

24 comments:

aNIe said...

Hehehe... tak patut kalau perut sedang lapar giler...

Patut kalau cuma nak alas perut je...hahahah

idahani said...

patut kalo nak basahkan tekak..

tak patut sbb tak ajak sama..kakakaka

Masy said...

kejamnye entry T_________T

Zabs said...

Untuk selepas dinner boleh tu Zino.

MOKCIK AZWA said...

Memang patut pun...

hehehe..sebab semalam mokcik pun dinner dgn eskrem neopolitan...yummyyy

kak Erna said...

patut..patut..tambah lagi pun boleh..he he..

Angah said...

tak patut, tak patut....kalo ajak aye baru patut...:D

Zareda Norman said...

sangat takpatut.. apatah lagi yang menontonya sudah terliur ni

zino said...

anie
dia tak berapa lapar le agaknya tu hehe

zino said...

idahani..
oder kat bistro hehe

zino said...

masy
oops hehe

zino said...

zabs
mem yg oder hehe

zino said...

azwa
kiranya patut la ya hehe

zino said...

erna
tak boleh tambah satu je hehe

zino said...

angah
haha.... kat kantin tu ada jual tak? hehe

zino said...

zar
tidak di sengajakan hehe

ATIQAH TAHAR said...

alaa mana cukup ni...alamat singgah al-amal la lepas ni..ehehehe

Aida Ali said...

Patut. Kalau asyik nak order nasi aje, baik makan di rumah (boleh diet tu)

zino said...

Atiqah..
singgah kat Hajeris hehe

zino said...

Aida..
dinner utk yg tak berapa nak lapar hehe

Sham said...

tak patut tak patut...kena oder 3 mangkuk lagi...;P

dangarumbia said...

Haha... kita tak kisah dapat dinner gitu... favourite tu...

zino said...

sham..
oo ye ke..hehe..

zino said...

dangarumbia..
boleh le oder selalu hehe