Saturday, April 23, 2011

mmmm sedap nya....

agaknya la kan.....
ini yg beruk tu kata....

sedap rupanya air kelapa ni....
patut la hari2 aku di paksa panjat pokok kelapa tu...

anda agak apa yg di fikirkan nya..
hehe saja suka suka....

19 comments:

mamawana said...

Ponek den motik kelapo haghi2 baik den sodut dolu kasi habisss...

zino said...

mama wana...
cantik hehe

cikceriacorner said...

uncle..tdi bru saya minum air kelapa..

emmm..memang best..hehheh

cik rama-rama said...

ado strow rupo erk nyodut air kalapo ni..baru nampak sopan ckit.....lalala

tu kot pak ngah..mane ade boruk minum pakai straw..haha...

zino said...

cikceria..
stail sama ke hehe

zino said...

cik rama rama
itu beruk sekolah punya...

MulutPayau said...

Pandai pulak beruk tu pakai straw yer... tak sngka.pulak...
Bestnya kalau dpat minum air kelapa muda yg fresh..tak cmpur ngan ais..hehehe jelesss tgk beruk tu minum...

PerantauSepi1306 said...

huisshhhh sodapnyo sodut-sodut nie.. baru la bulu den menten encem.. kalau tak asik basah yo kono siram dek air kalapo ni :p

hehehe nice shot :D

zino said...

mulutpayau
banyak jual macam tu...

zino said...

perantausepi..
beruk NS ke tu kek mano kampong e agak e tu yo hehe

tasekM said...

salam singgah.

teringat kawan cerita.
beruk masuk umah dia.
curi roti gardenia.
roti lain dia tak nak tau.

:)








.

kak Erna said...

kalau dia tau dari dulu sodap..tak maknno e kito dapat minum air kelapo tu..

zino said...

tasikm
dia tau gardenia lebih sedap hehe

zino said...

erna
dia tobok ateh pokok yo lah hehe

NARDtheNERD said...

hehe.
monyet pun minum air kelapa eh?..
:)

zino said...

nard
dah penat manjat kena bagi minum hehe

lupekanje said...

Dalam ati boruk tu kato..

'hari2 asik bagi aku minum air kelapo...takdo ko air lain..kerot susu ko...jus oren ko...milo ko...capuccino ko..ekspresso ko..!!'

Zareda Norman said...

mestia dia tensen sebab hari hari kena panjat pokok kelapa..

Yati said...

Pandai pula beruk tu minum pakai straw yek. :)