Thursday, April 28, 2011

khas utk ayah dan ibu di kampong.....




Ayah dan ibu
Itulah permulaan kami
Dapatlah melihat bulan dan
Matahari
Ahai...

Yang dikurniakan dari Ilahi
Ahai...
Ayah dan ibu lah
Mesti dihormati

Ayah dan ibu
Wali dan juga keramat
Pada mereka kita beri hormat
Ahai...
Bagilah tunjuk ajar dan
Nasihat
Supaya hidup
Supaya hidup kita akan selamat


*******

********

24 comments:

Erna said...

Sedih la pulak..alhamdulillah.ado lagi ayah dan ibu..

se dah tak do..lagi sodeh menjelang hujung bulan limo ni..

ida napi said...

ayah dan ibu kasih syg mereka smp ke hjg nyawa..

cik rama-rama said...

wahh..randu kek atok dgn uwann...hujung minggu ni jumpe..:)

kasih ayah dan ibu tiada pengantinye :'(

kakpah said...

salam zino,
kpah dah tak ado omak lai...
tingga abah yo.

Angah said...

menyentuh hati...teringat kat emak abah kat kampung..

~ yus ~ said...

alhamdulillah, nampak sihat dan kuat lagi ayah dan ibu abah zino ya...

Irfa said...

KAK ERNA..
jgn sedih2..nnt sy pun sedih

BRO..
untung ayah bonda bro..anak2 semua dah berjaya.terbayang arwah bos yang meninggal semalam,anak2 masih bersekolah lagi

Ada Dalina said...

huhu, x terbalas segala budi, jasa dan pengorbanan mereka! :(

MULAN said...

sedih pulaks ingat arwah ayah... mak je tinggal..

Sham said...

sekarang ni dah duk kampung...boleh jenguk mak abah ari2...

zino said...

erna..
jangan la sedih nak kenduri ni ..

zino said...

ida
tepat sekali..

zino said...

rerama
jumpo kek Jb

zino said...

kakpah
oo ye ke..

zino said...

angah
bila last balik kg?

zino said...

yus
alhamdulilah...

zino said...

ifra
alhamdulilah..

zino said...

ada
betul tu..

zino said...

mulan
jangan sedih..

zino said...

sham
boleh berjasa sepanjang masa.....

ciK LyndaWawa igUana said...

saya tahu tu..lagu sudirman..yeah..hehe

zino said...

wawa
pandai.... hehe

Yati said...

Bila dengor lagu Sudirman ni je, rasa sedih. Nak balik jumpa mak.

Zareda Norman said...

hargai lah ibu ayah semasa ada hayatnya