Sunday, April 10, 2011

aksi Qaisara....








pelbagai post istimewa dari qaisara utk anda semua......

24 comments:

Mimie.Candy Cane said...

dah kurang tembamnye qaisara ni abah,mesti tengah buas n lincah main ni..

dangarumbia said...

Comelnya.... Geram tengok!

Nong said...

Cute little amoi... ikut rupa sape ni?

MULAN said...

pipi dia....!!! geram nak picit..

kak Erna said...

dah bosar cucu atuk..makin comel..
dah bercakap lom..mesti seronok dengar dio bercakap kan..

Zareda Norman said...

makin besar makin comel..

Zabs said...

Semakin comel cucunya sekarang, macam ni atuk tak gi mana2 lah ni.

Mr PenyuBiru said...

wah..dah ala-la model idola kecil dah ni..hehe

cikceriacorner said...

comelnye uncle..

geram tgk...hheheheh

pB said...

macam anak cina

♥ manje ♥ said...

lurusnya rambut si comel nih... =) ~

zino said...

mimie
tengah lasak tu..

zino said...

dangarumbia
siapa yg jumpa memang geram hehe

zino said...

nong
rupa atok aci tak? hehe

zino said...

mulan..
marah atok dia nanti hehe

zino said...

erna
dah petah bercakap tu.. seronok layan hehe

zino said...

zar
cucu atok la katakan hehe

zino said...

zabs
kalau dia ada asyik melayan dia je lah hehe

zino said...

penyu..
ini firstime dia nak duduk diam masa ambik gambar..

zino said...

ceriacorner
sangat comel..

zino said...

pB
angah dulu pun terkenal macam anak jepun hehe

zino said...

manje..
lurus dan lebat hehe

Ada Dalina said...

CHOMELLLLNYAAAAAAAAAAAAAAAA qaisara........!!!

Zareda Norman said...

Bila nk beradik agaknya?